English

استاندارهرمزگان در آیین افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در میناب:

دفاع مقدس در تاریخ ملت ایران می درخشد/با جهاد شبانه روزی می توان اقتصاد مقاومتی را محقق کرد

استاندار هرمزگان گفت: دفاع مقدس در تاریخ ملت ایران می درخشد و ملت ایران با دست خالی و مشت های گره کرده همان گونه که در انقلاب پیروز شد در جنگ تحمیلی هم به پیروزی رسید.

دفاع مقدس در تاریخ ملت ایران می درخشد/با جهاد شبانه روزی می توان اقتصاد مقاومتی را محقق کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در آئین افتتاح نمایشگاه استانی دفاع مقدس در شهرستان میناب ضمن ابراز خرسندی از سفر به میناب و دیدار با مردم این شهرستان، فرارسیدن دهه نخست محرم و ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانش را تسلیت گفت و بیان داشت: دفاع مقدس در تاریخ ملت ایران می درخشد.

وی ادامه داد: در روز 31 شهریور سال 59 صدام ملعون با تحریک دشمنان انقلاب اسلامی با حمله به خاک ایران جنگ سنگینی را به کشور ما تحمیل کرد.

استاندار هرمزگان افزود: در آن جنگ نابرابر تقریبا همه دنیا پشت سر صدام قرار گرفت و عده ای حمایت های بین المللی و عده ای نیز تجهیزات و نیروی انسانی در اختیار رژیم بعث عراق قرار می دادند اما ملت ایران با دست خالی و مشت های گره کرده همان گونه که در انقلاب پیروز شد در جنگ تحمیلی هم به همین شکل به پیروزی رسید.

همتی تصریح کرد: رویحه ایمانی، اعتقادی، الهی و الهام گرفته از قیام عاشورا موجب شد جوانان و مردان و زنان ما با عشق شهادت و برای ادای وظیفه و لبیک گفتن به فرمان امام راحل در کنار هم منسجم شوند و آن عظمت را در دفاع مقدس آفریدند و جنگ هشت ساله را با سربلندی به پایان بردند و اجازه ندادیم یک وجب از خاک ملت ایران از دست برود.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات ملت ایران این است که در جنگ از پا نه ایستاد و در صحنه دفاع ایستادگی و مقاومت کرد، اظهار داشت: امروز نیز دشمن لحظه ای از توطئه و تلاش ها برای سرنگونی نظام از پا نخواهد نشست و باید ایمان و وحدت و همدلی خود در بخش های مختلف را به گونه ای تقویت کنیم که همیشه قدرت مقابله با دشمن را داشته باشیم.

مقام عالی استان اضافه کرد: امروز رهبری معظم انقلاب، بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند و دولت تدبیر و امید در تلاش است، با تکیه بر پشتیبانی ملت، اقتصاد مقاومتی را اجرا کند.

همتی خاطرنشان کرد: این ملت همان گونه که در جنگ سرافراز شد، می تواند با جهاد شبانه روزی و به کارگیری همه بخش ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کند و پیش از این نیز شاهد بودیم که با وجود تحریم ها، در بخش های علم و فناوری و نظامی پیشرفت های چشمگیری داشته ایم.

وی تاکید کرد: می توانیم با تلاش وافر و وحدت و همدلی و پای کار آمدن همه آحاد ملت اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم و باید به ظرفیت های داخلی تکیه کنیم و این امر با اراده محکم مردم و مسئولان حتما قابل انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه