English

همزمان با سراسر کشور؛

همایش شیرخوارگان حسینی در استان لرستان برگزار شد

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر "ع"، گفت: همایش شیرخوارگان حسینی اولین جمعه ماه محرم، در تمامی شهرهای استان لرستان، هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی در استان لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، ظهر امروز و هم‌زمان با اولین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی(ع) به یاد طفل شیرخواره، حضرت علی‌اصغر (ع)، پس از اقامه نمازجمعه در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد.

محمد احمدی، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در لرستان، با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در ٣٠٠ کشور دنیا و بیش‌از ٣٠٠٠ نقطه در سطح کشور، گفت: این مراسم در شهرستان خرم‌آباد بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد.

وی در رابطه با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در استان، افزود: همایش شیرخوارگان حسینی اولین جمعه ماه محرم، در تمامی شهرهای استان لرستان، هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در لرستان با بیان این‌که این حضرت سند مظلومیت قیام عاشورا بوده، بیان کرد: هدف از اجرای همایش شیرخوارگان حسینی نشان دادن این سند مظلومیت به دنیا و مانوس نمودن کودکان با فرهنگ حسینی خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان خرم‌آباد به‌دلیل همزمانی با برگزاری نماز جمعه و مکان مشترک این دو برنامه مذهبی، عصر روز جمعه و بعد از اقامه نمازجمعه برگزار شد.

وی با اشاره به بین‌المللی بودن همایش شیرخوارگان حسینی، بیان کرد: این همایش در ٣٠٠ کشور دنیا و بیش از سه هزار جلسه در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در لرستان از عدم توزیع لباس به شیرخوارگان در مراسم امسال خبر داد و گفت: به‌دلیل استقبال بالای مادران برای حضور شیرخوارگان خود در این همایش، امسال توزیع لباس را نداشتیم.

احمدی عنوان کرد: همایش شیرخوارگان در شهرستان خرم‌آباد، با اجرای برنامه‌های مختلفی ازجمله سخنرانی، پخش مداحی، مقاله‌خوانی، پخش کلیپ مذهبی و نهایتا قرائت میثاق‌نامه همراه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه