English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

پیروزی در دفاع مقدس مرهون آموزه های عاشورایی است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ما پیروزی در دفاع مقدس را مرهون آموزه‌هایی عاشورایی هستیم زیرا به پیروزی از قیام عاشورا در هشت سال جنگ تحملیلی رزمندگان ما عمل کردند.

پیروزی در دفاع مقدس مرهون آموزه های عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی، امروز جمعه(31 شهریورماه) در مراسم رژه نیروهای مسلح که در بلوار آزادگان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مردم و رزمندگان ما جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند که همچنان پایدار و عزت آفرین است.

وی افزود: ما پیروزی در دفاع مقدس را مرهون آموزه‌هایی عاشورایی هستیم زیرا به پیروزی از قیام عاشورا در هشت سال جنگ تحملیلی رزمندگان ما عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: امروز در هر جای دنیا اگر توطئه یا مشکلی برای مسلمانان پیش بیاید، کشور ایران از حق آنها دفاع خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز ما ارتش و نیروهای مسلح قدرتمندی را داریم که پایه آنها در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بنیان نهاده شده است.

آیت الله شاهرودی ادامه داد: خداوند قدرتی را به نیروهای مسلح ما عطا کرده است که دشمنان از ما می‌ترسند و جرات تعرض به خاک کشور ما را ندارند.

وی ذکر کرد: ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی اجازه نداد حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد و امروز هم هیچکس جرات تعرض به خاک کشورمان را ندارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: مردم ما همواره در تمامی صحنه‌ها با هوشیاری و غیورمندانه حضور داشته‌اند و به تمام کسانی که به کشور ما چشم طمع دارند نشان می‌دهند که تمام اقوام ایرانی همدل هستند و از ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی با اشاره به تقدیم 23 هزار شهید در دوران دفاع مقدس برای حفظ کیان کشور، خاطرنشان کرد: همچنین استان کردستان 5400 شهید را تقدیم انقلاب کرده است تا ما امروز این امنیت را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه