English

همزمان با سراسر کشور

نمازگزاران شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با راهپیمایی سخنان رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند

نمازگزاران شهرهای کهگیلویه و بویراحمد سخنان رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

نمازگزاران شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با راهپیمایی سخنان رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، نمازگزاران شهر یاسوج بعد از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با راهپیمایی سخنان ترامپ رئیس جمهور امریکا را محکوم کردند.

تظاهر کنندگان با سردادن شعارهای ضد استکباری از جمله «مرگ بر آمریکا»، »مرگ بر اسرائیل» و با پیمودن مسیر مصلی امام خمینی (ره) تا میدان 7 تیر و تجمع در این میدان سخنان اخیر رئیس جمهور سخیف آمریکا علیه ملت ایران را محکوم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این مراسم با اشاره به مواضع ضدایرانی دولت استکباری آمریکا علیه ملت ایران گفت: به منظور محکوم کردن سخنان اخیر ترامپ مردم همیشه در صحنه استان پس از نماز دشمن شکن جمعه امروز در راهپیمایی سراسر استان  شرکت کردند.

حجت‌الاسلام خاضع افزود: سخنان سخیفانه  و مواضع خصمانه رئیس جمهور شیطان صفت آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل بر علیه ملت غیور و رشید ایران اسلامی نشانگر ضعف و  وحشت استکبار جهانی در مقابل عظمت انقلاب اسلامی است.      

راهپیمایی  (5)

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه رئیس جمهوری دولت مستکبر آمریکا علیه ملت سلحشور ایران، از عموم مردم شریف و انقلابی استان برای شرکت در این مراسم قدردانی کرد.

همچنین نمازگزاران جمعه یاسوج با سردادن شعارهای مختلف کشتار وحشیانه مسلمانان روهینگیا میانمار توسط نیروهای نظامی این کشور را محکوم کرده و پایان هر چه سریعتر این نسل کشی را خواستار شدند.

گفتنی است این راهپیمایی علاوه بر شهر یاسوج در شهرهای دهدشت، دوگنبدان، سی سخت، چرام، لنده، لیکک، سوق و دیشموک با حضور اقشار مردم و نمازگزاران مؤمن و انقلابی از مقابل میعادگاه های نماز جمعه به سمت خیابان ها و میدانهای مرکزی این شهرها برگزار شد.

راهپیمایی  (8)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه