English

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد:

رئیس‌جمهور آمریکا کوچکتر از آن است که در برابر ملت ایران عرض اندام کند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: ملت و دولت، با تبعیت از رهبر حکیم انقلاب اسلامی، بر آرمان‌ها و اهداف خود ایستادگی می‌کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا کوچکتر از آن است که در برابر ملت ایران عرض اندام کند

به گزارش خبرگزاری موج، ظهر امروز، آیت الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با بیان این که ماه محرم و عاشورا ظرفیت منحصر به‌فردی است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده، گفت: محرم نمادی از آگاهی، معرفت، دانایی نسبت به دین، عشق، محبت، شور، شعف و شعور حسینی است.

وی با بیان این که ماه محرم فرصتی برای خودشناسی، خداشناسی و دشمن شناسی است،گفت: ماه محرم فرصتی برای حرکت آفرینی، نهضت آفرینی و قیام برای خداست و درس ها و پیام های عاشورا برای همیشه زنده است چراکه عاشورا و نهضت امام حسین(ع) سرچشمه بیداری، ظلم ستیزی و استکبارستیزی است.

خطیب جمعه خرم آباد با تأکید بر این که محرم و عاشورا فرصتی برای برپایی عزای سیدالشهدا و ایجاد ایمان، بصیرت و آگاهی در جامعه است،گفت: مجالس عزای امام حسین(ع) باید مجالس بصیرت،  آگاهی، معرفت و محبت باشد چون شعار و روش امام حسین(ع) این بوده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به این که ما باید از ظرفیت امام حسین(ع)، ماه محرم و عاشورا برای معرفت، محبت و بصیرت استفاده کنیم،گفت:عزاداری ها باید همراه با آگاهی، شور  و شعور حسینی باشد آن چه که امام حسین(ع) برای آن قیام کرده باید در مجالس امام حسین(ع) بازگو شود.

به گفته وی محبت، مقاومت و مجاهدت در راه خدا بایدنتیجه عزاداری ما باشد وعزاداری ما باید روح مقاومت و محبت را برای ما افزایش دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مقارن شدن اول ماه محرم با 31شهریورماه سالروزآغاز هفته دفاع مقدس،گفت: دفاع مقدس هشت سال طول کشید که فرصت ارزشمندی برای تجلیل از ایثار، فداکاری، گذشت  و استقامت رزمندگان و تجلیل از شهیدان والامقام که با ایثار جان و فداکاری شان این سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای این که افتخارات دوران هشت سال جنگ تحمیلی که سراسر برای ملت ایران افتخار بود را مرور کنیم ،عملیات های افتخارآمیزی که رزمندگان ما  انجام دادند درس و عبرت است.

به گفته وی یکی از درس های دفاع مقدس این بوده که هرجا مقاوم و متحد بودیم پیروز شدیم و هرگاه در درون احساس ضعف کردیم دشمن به ما تجاوز کرده است.

خطیب جمعه خرم آباد تصریح کرد: این که دشمنان دائما حرف می زنند می دانند که ملت ایران، ارتش، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی ایران مقتدر است و اگر متحد باشیم همیشه پیروز هستیم و این فرهنگ دفاع مقدس،فرهنگ پیروزی و سربلندی است که باید از آن درس بگیریم.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: عواملی که  موجب پیروزی ما در دفاع مقدس شد امروز هم کارساز است که توکل بر خدا، تبعیت از رهبری، اتحاد، انسجام، حضور مردم در صحنه و ایمان  امروز هم کارساز است.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: درآغاز سال تحصیلی شور و نشاط برای جامعه ما به وجود می آید  و دانش آموزان ما  بر سرکلاس حاضر می شوند  یقینا مهم ترین رسالت آموزش و پرورش رشد علمی و تربیت دینی است  که معلمان، مدیران، خادمان مدرسه، خانواده  و همه باید کمک کنند تا به این هدف که نسل ما نسل تربیت شده ای  باشد برسیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این که معلمان با رفتارشان نسبت به مسائل دینی دانش آموزان را آگاهی دهند،اظهار داشت: معلمان اهتمام جدی به امر درس، تربیت و انگیزه تحصیل در میان دانش آموزان داشته باشند  تا بتوانیم به آن هدف برسیم.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: هر تحولی در جامعه بخواهد اتفاق بیفتد باید نشات گرفته از تحول نظام آموزشی ما باشد که سند بنیادین تحول در نظام آموزش و پرورش می تواند الگوی مناسب  برای معلمان ، دانش آموزان و فرهنگیان باشد.

وی سخنان سخیف،جاهلانه و وقیحانه رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران در سازمان ملل را فقط در شأن همان رئیس جمهور دانست و گفت: سخنانی از ناشی ضعف،زبونی و ذلت است که از شدت درد و ناراحتی به خاطر شکست های پی در پی آمریکا در منطقه بوده است.

خطیب جمعه خرم آباد با تأکید بر این که امروز رئیس جمهور آمریکا بداند ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود  تا آخر ایستادگی می کند، اظهار داشت: این سخنان آن چنان سبک، بی مغزو بی محتوا  بوده است که حتی شرکت کنندگان در آن اجلاس همه اظهار نفرت کردند  فقط آن خست وزیر ابله رژیم صهیونیستی خوشحالی کرده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به تهدید ملت ایران توسط رئیس جمهور آمریکا گفت: ظاهرا رئیس جمهور آمریکا واقعه هشت سال دفاع مقدس را ندیده است این ها دنبال منافع خود هستند استکبارجهانی یک عمر دنبال ثروت اندوزی و استکبارمنشی بوده است و عقل و منطق در وجودش نبوده است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهورآمریکا بداند ملت ایران با دست خالی در برابر همه آن ها ایستاد و از 38 کشور اسیر گرفت و  در برابر شرق و غرب ایستاد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ملت ایران ملت سربلند، عاشورایی و حسینی است، گفت: شعار ملت ایران هیهات من ذلة است و شعار مرگ بر آمریکا تفسیر هیهات من ذلة است  و ملت ایران این شعار مرگ بر آمریکا تا نابودی شیطان بزرگ ادامه می دهد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به این که ملت ایران امتحان خود را پس داده و 38سال ایستادگی کرده است، گفت: ترامپ طبل توخالی است که با یک سوزن بادش خالی می شود.

به گفته وی رزمندگان و دلاورمندان عزیز ما نجوای عاشقانه شان زیارت عاشوراست و شعارشان حسینی و شهادت را مایه افتخار می دانند و مثل شما دنیا طلب و دنیاپرست نیستند.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان این که رئیس‌جمهور آمریکا کوچکتر از آن است که بخواهد  در برابر  ملت ایران عرض اندام کند، اظهار داشت: ملت و دولت ایران در این ماجرا متحد و منسجم هستند، ملت و دولت با تبعیت از رهبرحکیم انقلاب اسلامی بر آرمان ها و اهداف خود ایستادگی می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه