English

امام جمعه موقت گچساران:

برای حل مشکلات اقتصادی به برجام دلخوش نباشیم / هیئت‌های مذهبی مسائل شرعی و دینی را رعایت کنند

امام جمعه موقت گچساران گفت: نباید برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی به برجام و آمریکا دلخوش باشیم.

برای حل مشکلات اقتصادی به برجام دلخوش نباشیم / هیئت‌های مذهبی مسائل شرعی و دینی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیاسی و عبادی گچساران با بیان اینکه دهه اول ماه محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، اظهار کرد: فرضیه امر به معروف و نهی از منکر جز واجبات دینی است، بنابران آنهایی که دم از شیعه بودن می‌زنند باید در عمل آن را نشان دهند و نباید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ترک شود.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه به هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های رزمندگان اشاره کرد و گفت: در همچنین روزهای رژیم بعث به خاک جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرد که با رشادت‌ها و دلاور مردمی‌های مردان و زنان این سرزمین آنها را از این خاک بیرون کردیم.پ

وی افزود: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان بر ما واجب چرا که پیشرفت و امنیت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم.

حجت‌الاسلام صفایی گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی به دلیل مجاهدت و ایستادگی مردم به وجود آمده و انگیزه انقلابی هر روز در بین مردم در حال افزایش است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و فرهنگی تنها به دست خود مردم برطرف می‌شود، نه وابسته شدن به بیگانه و ما نیز به برجام نباید دل خوش کنیم. دل خوش به آمریکا و برجام نباشیم چرا که آمریکا جایی برای اعتماد نگذاشته است.

امام جمعه موقت گچساران در پایان با اشاره به برگزاری مراسمات ایام ماه محرم، بیان کرد: امیداوریم هیئت‌های مذهبی مسائل شرعی و دینی را در این ایام رعایت کنند و برای مردم ایجاد مزاحمت نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی