English

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد

آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت ایام محرم در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی کامل پلیس استان برای تأمین نظم و امنیت در مراسمات عزاداری و هیئت‌های حسینی در سطح استان خبر داد.

آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت ایام محرم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار «مهدی انصاری» در فرماندهان نیروی انتظامی از آمادگی کامل عوامل این فرماندهی برای تأمین امنیت عمومی موردنیاز برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در مناطق مختلف شهری و روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور شایسته پلیس در میان گروه‌های مختلف عزاداری حسینی و تأمین امنیت و آسایش آن‌ها با حفظ حرمت و قداست برنامه‌های سوگواری هیئت‌های حسینی در محافل عمومی و اختصاصی انجام پذیرفته است.

سردار انصاری گفت: به‌منظور پیشگیری از ناهنجاری‌های نامتعارف اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد با نگاهی جامعه محورانه ضمن گسترش تعامل با نهادها و تشکل‌های مردمی برون‌سازمانی از انجام این‌گونه اعمال جلوگیری و طبق ضوابط با عاملان آن برخورد قانونی خواهد کرد.

انصاری با اشاره به این مطلب که حضور پلیس در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) انتظامی و اجتماعی است و هیئت‌های مذهبی باید به پلیس در هر چه‌بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری کمک کنند، گفت: انتظار داریم که ساعات تعیین‌شده برای شروع و خاتمه مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باهدف مشارکت در تأمین آسایش و امنیت عمومی موردنیاز اقشار مختلف مردم بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان اضافه کرد: پلیس با رویکرد ایجابی و نگاه جامعه محورانه ضمن گسترش تعامل با نهادها و تشکل‌های مردمی برون‌سازمانی در برگزاری منظم و هر چه شکوه تر مجالس عزاداری ماه‌های محرم و صفر بیش از گذشته مشارکت خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه