English

همزمان با سراسرکشور در کردستان:

اول مهرماه ۹۶ زنگ مهر و مقاومت درمدارس استان به صدا در خواهد آمد

رئیس سازمان آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، به مناسبت هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت و امر به معروف و نهی از منکر در کلیه مدارس استان طنین انداز خواهد شد.

اول مهرماه 96 زنگ مهر و مقاومت درمدارس استان به صدا در خواهد آمد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، رشید قربانی از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت و امر به معروف و نهی از منکر در کلیه مدارس استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، هفته دفاع مقدس و ماه محرم خبر داد و گفت: همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس و در آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ مهر و مقاومت روز شنبه اول مهر 96 در مدارس استان به صدا درخواهد آمد.

وی در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌های آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح واحدهای اداری و آموزشی متناسب با هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم، پخش آهنگ‌های حماسی در مدارس استان، دعوت از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز برای شرکت در برنامه‌های بازگشایی مدارس را از اهم برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

قربانی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مراکز اداری و آموزشی استان تشکیل شده است، برگزاری ویژه برنامه‌هایی در سطح ادارات و مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و حضور تشکل‌های دانش آموزی و فرهنگیان در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای معظم و سرکشی به خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، آثار و نشریات و یادمان‌های شهدا در ادارات و مدارس، تعبیه سنگر، ایستگاه صلواتی و یادمان دفاع مقدس در مبادی  ورودی ادارات، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در بین دانش آموزان و فرهنگیان، برگزاری جلسات بصیرتی با استفاده از سخنرانان، فرماندهان و نخبگان دوران دفاع مقدس، بیان خاطرات رزمندگان اسلام و ایثارگران دوران دفاع مقدس در مدارس و ادارات از دیگر برنامه‌های این هفته است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: تجلیل و تکریم ایثارگران فرهنگی در نشست‌ها و گردهمایی‌های پیش بینی شده شهرستان، منطقه و ناحیه، اختصاص موضوع انشاء به دستاوردهای هشت سال دوران دفاع مقدس و قرائت وصیّت نامه‌های شهدای دانش آموز و فرهنگی در مراسم آغازین مدارس دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه