English

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم :

قبولی ۲۶۴۰ نفر در دانشگاه پیام نور قم در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

رئیس دانشگاه پیام نور قم از قبولی 2 هزار و 640 نفر در این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد.

قبولی 2640 نفر در دانشگاه پیام نور قم در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در گفتگو با خبرنگار موج در قم اظهار داشت: فرارسیدن فصل تعلیم و تربیت را به پیشکسوتان عرصه علم و دانش، اساتید و دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان جدیدالورود که بزرگترین دانشگاه دولتی کشور، دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده‌اند تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی از لحاظ آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور قم برای این عزیزان فراهم کنیم .

وی با اشاره به قبولی 2 هزار و 640 نفر در این دانشگاه در مقطع کارشناسی  و کارشناسی ارشد اظهار کرد: دانشجویان کارشناسی از 28 شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت نام به سایت reg.pnu.ac.ir مراجعه کرده و بعد از تکمیل ثبت نام غیر حضوری در این سایت طبق برنامه زمان‌بندی که در سایت دانشگاه qompnu.ac.ir موجود است به صورت حضوری برای تکمیل فرآیند ثبت نام و تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه کنند.

حسینی خاطرنشان کرد : دانشجویان کارشناسی ارشد نیز تا 31 شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت نام و انتخاب واحد به سایت گلستان و دانشگاه مراجعه کنند.

وی گفت: یکی از اهداف مهم دانشگاه پیام نور ارتقاء کیفیت سطح علمی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان خود بوده و در راستای نیل به این مهم، برنامه‌های مدون و پر محتوای آموزشی و پژوهشی تدوین کرده است که محصول این سیاست پذیرش قابل توجهی از دانش آموختگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور  سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در بهترین دانشگاه‌های دولتی کشور است.

رئیس دانشگاه پیام نور قم  ضمن اشاره به تسهیلات ویژه برای دانشجویان جدیدالورود خاطرنشان کرد: کمیته استقبال دانشگاه با هدف ارائه تسهیلات ویژه برای دانشجویان جدیدالورود تشکیل شده و امیدواریم بتوانیم در این راستا خدمات خوبی به دانشجویان آرای دهیم.

وی در خصوص زمان تکمیل ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی گفت: زمان تکمیل ظرفیت در صورت موافقت سازمان سنجش متعاقبا از طریق سایت و کانال‌های تلگرامی دانشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه