English

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان؛

مرحله‌ استانی بیستمین جشنواره‌ قصه‌گویی در خرم‌آباد برگزار شد

ظهر امروز، مرحله استانی بیستمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، درخرم‌آباد برگزارشد.

مرحله‌ استانی بیستمین جشنواره‌ قصه‌گویی در خرم‌آباد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مرحله‌ی استانی بیستمین جشنواره‌ی قصه‌گویی، با هدف گسترش فرهنگ قصه‌گویی، توانمندسازی مربیان از طریق ارتقای دانش قصه‌گویی، تولید متون مناسب این حوزه برای کودکان و نوجوانان و تبادل تجربه میان قصه‌گویان، در خرم‌آباد برگزار شد.
 
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: امسال بیش از 230 شرکت کننده ازسراسر استان متقاضی شرکت در جشنواره شدند که از این میان، 110 قصه‌گو به دبیرخانه استان معرفی که پس از داوری، 31 قصه‌گو برا کسب مجوز حضور در جشنواره‌ی سراسری به رقابت پرداختند.

photo_٢٠١٧-٠٩-٢٠_١٦-١٩-٠٥

وی افزود: قصه‌گویان این جشنواره، قصه‌های خود را با موضوع آداب و سنن، افسانه‌های بومی و محلی، رضوی و آموزشی و تربیتی روایت  کردند.
 
محمدی ادامه داد: قصه گویی به عنوان سرمایه و گنجینه ای از واژگان، توان تاثیر در آموزش و شکل گیری شخصیت کودکان نقش غیر قابل انکاری دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، تصریح کرد: توجه و حمایت از قصه گویی، موجب حمایت از فرهنگ اصیل و تربیت اجتماعی و عاطفی و رفتاری در کودکان و نوجوانان خواهد شد.

photo_٢٠١٧-٠٩-٢٠_١٦-٣٠-٥٣

وی با اشاره به حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از قصه‌گویی، تصریح کرد: برگزاری جشنواره قصه گویی از فعالیت های اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوده و سیاست گذاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سالیان آتی، برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره ، کارگاه هاو محافل قصه گویی است.
 
گفتنی است، درپایان این جشواره، 9 نفر در بخش قصه‌گویی و 5 نفر در بخش نقّالی و پرده‌خوانی انتخاب، تجلیل و معرفی شدند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه