English

در گفتگوی اختصاصی با فیصل دانش مطرح شد؛

پلاژ بانوان؛ دغدغه ی شورای دوم تا پنجم/ پروژه ای که دیر اما سرانجام بی سروصدا افتتاح شد

پروژه ساخت مجتمع تفریحی دریایی بندرعباس (پلاژ بانوان)، پروژه ای که تقریبا به بن بست رسیده بود و حرف و حدیث های بی اعتباری و زیست محیطی فراوانی را با خود به همراه داشت، امروز شاهد آنیم که پس از کش و قوس های فراوان فاز یک این میراث جامانده از شورای دوم شهر بندرعباس سرانجام به بهره برداری رسید.

پلاژ بانوان؛ دغدغه ی شورای دوم تا پنجم/ پروژه ای که دیر اما سرانجام بی سروصدا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، فارغ از افتتاح بی سروصدای پروژه پلاژ بانوان آن هم با آن حجم تبلیغات وسیع و گسترده ای که اشتیاق فراوانی را برای افتتاح آن ایجاد نموده بود، شاید بهتر باشد این اتفاق میمون هر چند دیرهنگام را به فال نیک بگیریم و به آتیه روشن شهرمان با فرصت های شغلی و جاذبه های گردشگری که ارمغان این پلاژ خواهد بود، بیندیشیم.

فیصل دانش عضو شورای پنجم شهر بندرعباس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار موج، در این رابطه گفت: پروژه پلاژ بانوان یکی از دغدغه های شورای دوم شهر بندرعباس بود که به دلیل بحث های فراوان و عدم تامین بودجه مورد نیاز آن،اکثریت اعضا به اجرای آن رآی ندادند درنتیجه این پروژه در همان دوره متوقف شد.

دانش به عنوان تنها عضو راه یافته شورای دوم به شورای سوم، در ادامه افزود: پروژه پلاژ بانوان در شورای سوم همزمان با تغییر شهردار وقت و آمدن آقای سلطان زاده به تصویب اعضا شورا رسید که به لحاظ اجرایی کار چندانی انجام نشد و در نهایت اجرای این پروژه به صورت جدی در شورای چهارم اتفاق افتاد.

این عضو شورای پنجم در خصوص چگونگی جانمایی این پلاژ اظهار داشت: بنده علی رغم اینکه موافق اجرای این پروژه بودم اما با توجه به بکر بودن ساحل سورو موافق اجرای آن در این مکان نبودم. وی همچنین ورود فاضلاب های تصفیه نشده شهرک نیروی دریایی به دریا را که در نزدیکی پلاژ واقع بود، را یکی دیگر از دلایل مخالفت خود نسبت به جانمایی این پروژه عنوان کرد.

به گفته دانش؛ علی رغم بحث های فراوان، سرانجام این پروژه با اکثریت آراء شورا و شهردار وقت در همین مکان اجرا شد. وی همچنین به عملیات اجرایی این پروژه اشاره کرد و گفت: این مجتمع تفریحی در ساحل سوروی بندرعباس در زمینی به مساحت 90 هزار مترمربع اجرا شده است که پنج هزار مترمربع از آن بناهای سرپوشیده و حدود 72 هزار مترمربع نیز محوطه سازی به صورت بوستان و پارک ورزشی است که درحال حاضر فاز نخست آن شامل پلاژ بانوان با اعتبار 120 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

پلاژ

این عضو شورای پنجم در ادامه، دلایل عدم حضور مقامات استانی در مراسم افتتاحیه را علیرغم اهمیت این پروژه، نیز اینگونه توضیح داد: از مقام استانی بویژه استاندار دعوت به عمل آمده اما به دلیل اینکه در استان نبودند، حضور نداشتند.

وی همچنین در خصوص شائبه پلاژ بانوان بندرعباس به عنوان بزرگترین پروژه خاورمیانه نیز اینگونه گفت: بنده بعید می دانم این موضوع صحیح باشد گرچه به نظر می رسد این عنوان بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته است. البته شاید مبناء بیان چنین سخنی، به لحاظ فنی موضوع خاصی بوده که قطعا عوامل شهرداری می بایست پاسخگو باشند.

وی در پایان افزود: به هرحال پس از 5 سال شاهد به نتیجه رسیدن فاز اول این پروژه هستیم که امیدواریم از این پس اجرای بیشتر پروژه های اینچنینی که در سلامت جامعه و رونق گردشگری موثر هستند، را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه