English

مسوول هماهنگی یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان در گفت‌و‌گو با موج:

استقبال مردم از نخستین روز نمایشگاه کتاب قابل توجه بود

سجاد بهاروند گفت: با توجه به اینکه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان تا 4 مهر ماه ادامه دارد اما، استقبال مردم در روز نخست چشمگیر بود.

استقبال مردم از نخستین روز نمایشگاه کتاب قابل توجه بود

مسوول هماهنگی یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: با توجه به حضور 400 ناشر کشور، اولین روز کاری این نمایشگاه با استقبال خوبی از جانب اقشار مختلف مواجه بود و از طرفی برنامه‌های جانبی این نمایشگاه تقریبا مصادف شده با ماه سوگواری محرم و نیز هفته دفاع مقدس که غرفه های کتاب نیز به موازات این دو مناسبت مهم و مقدس درخور برنامه های مذهبی و حماسی شایانی است.

سجاد بهاروند در خصوص تعداد غرفه‌های این نمایشگاه بیان داشت: در این نمایشگاه غرفه‌های متنوعی در زمینه کتاب‌ کودک، اجتماعی، علمی، آموزشی، روانشناسی و ... در اختیار بازدیدکنندگان عزیز است که تنوع غرفه‌ها، هر سلیقه‌ای را اغنا می‌کند.

بهاروند در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: جهت آگاهی از زمان و مکان این رخداد فرهنگی از طریق تبلیغات میدانی، ظرفیت دانشگاه‌ها و نصب پلاکارد در سطح شهر اطلاع‌رسانی کردیم.

وی تاکید کرد: از عموم مردم عزیز و شریف لرستان دعوت می کنیم، از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه که بی‌شک رخداد فرهنگی بزرگی در سطح استان است، بازدید کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه