English

در شورای اداری حاجی آبادمطرح شد؛

برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حاجی آباد

نشست شورای اداری شهرستان حاجی آباد با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ستادبازسازی عتبات عالیات و پروژ مهر برگزار شد.

برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حاجی آباد

به گزارش خبرگزاری موج از حاجی آباد، فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان حاجی آباد که با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ستادبازسازی عتبات عالیات و پروژ مهر برگزار شد، بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد هفته دفاع مقدس قرار گرفته ایم ضرورت داشت که جلسه شورای اداری این شهرستان با عنوان ستاد اجرایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برنامه ریزی در جهت هرچه بهتر باشکوه تر برگزار شدن آن و اجرای برنامه ها و مساعدت های لازم تمامی ادارات در امور مربوط به هفته دفاع مقدس هستند.

حضور دستگاههای دولتی در برنامه های هفته دفاع مقدس

حمیدجهانگیری گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی مرهون خون شهداست و به همین دلیل هیچ اداره ای نمی تواند به بهانه های مختلف در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس کوتاهی کند و کلیه ادارات باید با تشریح و تبیین برنامه های محوری و تأثیر گذار در این ایام حضور فعال داشته باشند .

وی ضمن ارج نهادن بر ارزشهای دفاع مقدس و تاکید بر لزوم انجام امور فرهنگی برای زنده نگه داشتن ایثارگریهای رزمندگان اسلام، ابراز داشت: در این برهه از زمان که تهاجم نظامی دشمن به یک تهاجم بسیار گسترده فرهنگی مبدل گشته، لازم است با بسیج همه امکانات در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس اقدام شود.

در ادامه جانشین فرماندهی بسیج مقاومت سپاه ناحیه حاجی آباد با اشاره به ضرورت ایجاد ستاد اجرایی هفته دفاع مقدس و گفت: امسال هفته فاع مقدس با آغاز ماه محرم همزمان شده است و به همین جهت برنامه‌های خاصی در این حوزه تدارک دیده‌ایم و در روز ۳۱ شهریور رژه نیروهای مسلح شهرستان برگزار می شود.

عاشورایی‌ترین هفته دفاع مقدس در حاجی آباد برگزار می شود

محمد میرزاده با بیان اینکه امسال عاشورایی‌ترین هفته دفاع مقدس در حاجی آباد برگزار می‌شود گفت: در طول تاریخ شیعه هیچ مقطعی از تاریخ مانند دوران دفاع مقدس به عاشورا شباهت ندارد و رزمندگان ما در جنگ تحمیلی با تاسی از عاشورا حماسه بزرگی را خلق کردند.

وی افزود: حماسه آفرینی و فداکاری ایثارگران در جبهه های حق علیه باطل باید به نسل های آینده منتقل شود.

جانشین فرماندهی بسیج مقاومت سپاه ناحیه حاجی آباد اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان سعی بر کمرنگ کردن ارزش های دفاع مقدس دارند باید مراسمات هفته دفاع هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود و هفته دفاع متعلق به سپاه نیست بلکه همه ادارات باید با سپاه در این هفته همکاری لازم را داشته باشند.

محمد میرزاده با اشاره به ترفندهای بیگانگان علیه جوانان بیان کرد: تبیین ارزش های دفاع مقدس و توجه به باورهای دینی، نقش بسزایی در تقویت بصیرت نسل جوان و خنثی سازی توطئه های دشمنان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه