English

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

آرامش، آسایش و امنیت کشور مدیون خون شهداست

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار خانواده مدافع حرم در شهرستان ممسنی گفت: هدف از بازدید از خانواده شهداء روحیه گرفتن و یادآوری رشادت های این شهدا و خانواده های آنان است و مردم کشور ما باید بدانند که آرامش، آسایش و امنیتی که در کشور وجود دارد، مدیون خون شهدا است.

آرامش، آسایش و امنیت کشور مدیون خون شهداست

مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به همراه نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، با خانواده شهید "مهرداد قاجاری"، از شهدای مدافع حرم، دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هدف از بازدید از خانواده شهدا را روحیه گرفتن و یادآوری رشادت های این شهدا و خانواده های آنان عنوان کرد و گفت: مردم کشور ما باید بدانند که آرامش، آسایش و امنیتی که در کشور وجود دارد، مدیون خون شهدا است.

دکتر "محمدهادی ایمانیه"، افزود: وظیفه هر ایرانی است که با بازدید از مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده معظم آنان، یاد و خاطره شجاعت و جوانمردی، غیرت و بزرگی شهدا را زنده نگه دارند.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، در خصوص اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست، گفت: بازدید از خانواده معظم شهدا، یادآوری می کند که آرامش امروز ما که موجب پیشرفت شده، به دلیل این است، که شهدا عالی ترین سرمایه موجودی خود را به ملت و کشور تقدیم کردند.

دکتر "مسعود گودرزی"، افزود: حرکت و مسیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با خانواده های شهدا، تکریم به اقدام بزرگی است که شهدا انجام دادند و این امر مهم، با یادآوری حفظ می شود.

امروز این دیدار با حضور دکتر "سید محمدهادی موسوی" مشاور وزیر بهداشت و درمان در امور شاهد و ایثارگران، دکتر "محمدهادی ایمانیه" رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر "مسعود گودرزی" نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، "محمدحسین سرایداران" مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور ایثارگران و دکتر "مهتاب معمارپور" رییس دانشکده دندانپزشکی شیراز، برگزار شد.

انتهای پیام./.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه