English

سلامت خودرو و سلامت روحی و روانی راننده، از شروط لازم برای انتخاب سرویس مدارس هستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: سلامت خودرو و سلامت روحی و روانی راننده، از شروط لازم برای انتخاب سرویس مدارس هستند.

سلامت خودرو و سلامت روحی و روانی راننده، از شروط لازم برای انتخاب سرویس مدارس هستند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه ها باید در خصوص سرویس مدارس دغدغه بیشتری داشته باشند،اظهار داشت: خانواده ها برای سرویس فرزندان خود خودروهای مطمئنی را در نظر بگیرند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هروسیله نقلیه ای را نمی توان به عنوان سرویس مدرسه قرار داد، تصریح کرد:‌ سرویس مدرسه باید محصلان را به اندازه ظرفیت درج شده در کارت خودرو سوار کند.

وی با تصریح بر اینکه سلامت خودرو و سلامت روحی و روانی راننده، از شرایط لازم برای انتخاب سرویس مدارس هستند، خاطرنشان کرد:‌ محصلان باید حتما در باند موافق مدرسه از درب سمت پیاده رو از ماشین خارج شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سرویس بر رفتارهای ترافیکی دانش‌آموزان اثر می‌گذارد، اظهار داشت: راننده سرویس می‌تواند یک الگوی رفتاری برای بچه ها باشد.

سرهنگ محمدی با اشاره با اهمیت راه اندازی پلیس مدارس، تصریح کرد:‌مسئولیت عبور دادن دانش آموزان از عرض خیابان را به دانش آموزانی که توانمندی بیشتری دارند به عنوان پلیس مدرسه، سپرده شود.

این مقام انتظامی آماده سازی و ایمن سازی سطح معابر خصوصا ً آرام سازی جریان ترافیک و بهسازی علائم و خط‌کشی‌های مقابل و محدوده مدارس را مطالبه شهروندان از نهادهای مسئول اعلام کرد و افزود:‌پلیس به منظور حفظ ایمنی و سلامت دانش آموزان با خودروهای متخلف برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی