English

عضو پیشین شورای شهر تهران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با موج؛

همه باید از استاندار لرستان حمایت کنیم

دوستی در ارتباط با انتصاب استاندار جدید لرستان گفت: برای توسعه استان لرستان، باید از دکتر سید موسی خادمی حمایت کنیم.

همه باید از استاندار لرستان حمایت کنیم

اسماعیل دوستی، عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران و استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، در خصوص انتصاب استاندار لرستان اظهار داشت: هیات دولت و مجمع نمایندگان لرستان بر انتخاب خادمی اتفاق نظر داشتند، لذا باید این انتصاب را به فال نیک گرفت.

دوستی، در واکنش به شایعات منتشره مبنی بر همکاری سید موسی خادمی با ایشان در استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: برخی با انتشار مطالبی در فضای مجازی، از همکاری خادمی به عنوان معاون برنامه‌ریزی من در استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر دادند که این موضوع صحت نداشته و ندارد چرا که او، معاون برنامه‌ریزی  استاندار پیش از من بودند و پس از انتصاب بنده به عنوان استاندار، خادمی به استانداری بوشهر منتقل و در کسوت معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر مشغول به فعالیت شدند. لذا همانگونه که گفتید، این موضوع صحت نداشته و شایعه‌ای بیش نیست.

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این پرسش که با این اوصاف، هیچ همکاری و ارتباطی میان شما و سید موسی خادمی وجود نداشته و ندارد، گفت: پس از انتقال خادمی به استانداری بوشهر ارتباطات خوبی میان بنده و ایشان وجود داشت که این رابطه تا این لحظه نیز ادامه داشته و دارد. لذا از بُعد همکاری نزدیک و اینکه ایشان معاون برنامه‌ریزی من در زمان استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند باید گفت که خیر، این موضوع صحت ندارد.

عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ابعاد شخصیتی و اداری استاندار جدید لرستان، تاکید کرد: خادمی، فردی متدین، پاک‌دست و کاردان است و اینکه هیات محترم دولت و مجمع نمایندگان لرستان بر انتصاب ایشان تاکید داشتند موید این واقعیت است که ایشان در مسیر توسعه استان، اقدامات موثری انجام خواهد داد.

سید موسی خادمی

 

اسماعیل دوستی در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم که در مسیر رشد و توسعه استان لرستان، حامی خادمی باشیم، از این‌رو از همه دلسوزان می‌خواهم که ایشان را با حمایت‌های همه‌جانبه‌ی خود، یاری دهند.

گفتنی‌است هیات دولت، در جلسه روز چهارشنبه 22 شهریور 96، سیدموسی خادمی را به عنوان استاندار لرستان انتخاب و معرفی کرد. پیشتر، هوشنگ بازوند این مسوولیت را بر عهده داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه