English

دبیر عالی شورای مناطق آزاد کشور گفت:

منطقه آزاد اروند محور اصلی صادرات کالا می شود

مشاور رئیس جمهور و دبیر عالی شورای مناطق آزاد کشور گفت: باتوجه به ظرفیت های منطقه آزاد اروند، محور اصلی صادرات کالا در میان مناطق آزاد کشور می شود.

 منطقه آزاد اروند محور اصلی صادرات کالا می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مرتضی بانک امروز 29 شهریورماه در حاشیه بازدید از پایانه مسافری خلیج فارس در بندر خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: صادرات کالاهای غیر نفتی و تولیدی، اشتغال پایدار و رونق سرمایه گذاری داخلی و خارجی در مناطق آزاد در دولت دوازدهم شتاب می گیرد.

بانک با اشاره به اینکه بیشترین حجم صادرات غیر نفتی کشور از منطقه آزاد اروند صورت می گیرد گفت: امیدواریم با فعالیت گمرک منطقه آزاد اروند امسال روند صادرات از این منطقه افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه منطقه آزاد اروند از ظرفیت های مهم در بخش های بندری، دسترسی به دریا، فرودگاه، راه آهن و پایانه های مرزی و تجاری شلمچه به عنوان بزرگترین بارانداز صادراتی این منطقه است گفت: این مناطق با برخورداری از زیرساخت های مناسب می تواند به محور اصلی صادرات کالا در میان مناطق آزاد کشور تبدیل شود.

بانک از شرایط فراهم‌شده جذب سرمایه‌گذار خارجی پس از برجام ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم در دولت دوازدهم شاهد جهش در تحقق اهداف مناطق آزاد که جذب سرمایه‌گذاری و صادرات کالا و ایجاد اشتغال است، باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه