English

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

مهدی حاجتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 97 _ 96 پیامی صادر کرد.

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، در این پیام آمده است:طلوع خورشید علم و دانش در ماه مهر و مهربانی،آغاز دورانی تازه از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

تقارن سال تحصیلی  جدید با هفته دفاع مقدس و ماه محرم تبلور پیام تعهد، تخصص، مقاومت و آزادگی است که تمام فرهنگیان و دانش آموزان این مرز پرگهر با آن آشنایند.

آغاز سال تحصیلی بهانه ی زیبایی است برای مهر ورزیدن در گلستان علم و دانش و سرآغازی برای رویش لبخند ها و دوستی های پردوام در سایه الطاف الهی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیش برد اهداف دولت تدبیر و امید است.

باور داریم که بسیاری از مسائل  مهم اجتماعی  مانند فرهنگ کتابخوانی، اخلاق، توجه به محیط زیست، صلح طلبی و در عین حال فرهنگ مقاومت و توسعه فرهنگ پرسشگری باید در مدرسه و از طریق دانش آموزان نهادینه شود.

امیدواریم با حمایت و همکاری همه دستگاه های اجرایی کشور،معلمان و دانش آموزان میهن مان ،با اکسیر  دانایی  و توانایی مرزهای علم و دانش و پژوهش  را در نوردیم و با پیوند علم و ایمان و پیروی از راه روشن سید شهدا امام حسین (ع) و شهیدان گرانقدر دفاع مقدس، قله های رفیع بهروزی،پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و ایران همیشه جاویدان را با تلاش، کوشش و همت خود سرافراز و سربلند سازیم.

مهدی حاجتی

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه