English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

آغاز رزمایش بزرگ "ذالفقار ۱"با ۱۵۱ تیم عملیاتی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از آغاز اجرای رزمایش بزرگ "ذوالفقار1" با حضور بیش از 151 تیم عملیاتی به مدت چهار روز در کانون های جرم مواد مخدر ، سارقان و اراذل و اوباش سطح استان خبر داد.

آغاز رزمایش بزرگ "ذالفقار 1"با 151 تیم عملیاتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه  رزمایش "ذوالفقار 1" در جمع خبرنگاران گفت: فرماندهی انتظامی استان به منظور افزایش تحرک و چابکی در راستای ارتقای امنیت استان قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل را تشکیل داد تا بتواند با استفاده از ظرفیت های خود و مشارکت دیگر دستگاه ها طرح ها و برنامه هایی را به اجرا بگذارد تا نسبت به گذشته شاهد امنیت بهتر و بیشتری در سطح استان باشیم.

وی افزود: در همین راستا پس از برپایی جلسات و اتاق های فکری که در قرارگاه مذکور تشکیل شد نهایتاً رزمایشی با عنوان ذوالفقار 1 در دستور کار قرار گرفت که این رزمایش از امروز به مدت چهار روز در شهر اصفهان و دیگر شهرستان های استان شروع می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از 151 تیم عملیاتی در این رزمایش حضور دارند عنوان داشت: در این رزمایش تمرکز نیروها در کانون های جرم مواد مخدر، سارقان و اراذل و اوباش خواهد بود.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: انشاء اله این طرح امروز با نام خدا و با استعانت از حضرت ولی عصر(عج) شروع می شود و در آستانه بازگشایی مدارس و ماه محرم به مردم این اطمینان را می دهیم که از یک امنیت آرامش بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان رزمایش مذکور را اولین خروجی قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل عنوان کرد و اظهار داشت: قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل یک قرارگاه دائمی است و به صورت مستمر طرح ها و رزمایش های ویژه در آن طراحی و اجرا می شود.

سردار معصوم بیگی بزرگترین سرمایه هر کشور، جامعه و شهری را امنیت عنوان کرد و گفت: مسلماً سایر موءلفه های توسعه در جامعه تنها با وجود امنیت موضوعیت پیدا می کند و خدمتگذاران در نیروی انتظامی مانند مجاهدان فی سبیل الله برای برقراری این امنیت و آرامش از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

وی جهاد فی سبیل الله را به عنوان جهد مستمر و بلا انقطاع برای انجام ماموریت توصیف کرد و افزود: امروز هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و چه خدمتی بهتر از برقراری امنیت و احساس امنیت در جامعه می تواند باشد.

سردار معصوم بیگی با تقدیر از دادستان و دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: با هماهنگی خوبی که امروز در حوزه قضایی و نیروی انتظامی وجود دارد روز به روز شاهد امنیت و ارتقای موثر آن خواهیم بود چرا که هرکجا این دو نهاد در کنار یکدگیر، همگرا و هم افزا با هم بودند نتیجه آن نیز امنیت مطلوب برای مردم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه