English

معاون درمان تامین اجتماعی گلستان

بیمارستان استان گلستان به بیش از ۳ هزار تخت نیاز دارد

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: استان گلستان به بیش از ۳ هزار تخت برای رسیدن به میانگین کشوری نیاز دارد.

بیمارستان استان گلستان به بیش از ۳ هزار تخت نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج، احمد نصرتی عصر امروز در مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان تامین اجتماعی استان گلستان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در 3 حوزه بیمه، درمان و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند که در بخش درمان به بیش از 3 هزار تخت برای رسیدن به میانگین کشوری نیاز داریم.

وی تاکید کرد: در استان گلستان از ابتدای انقلاب تا کنون 8 طرح اجرایی شد که در مدت کوتاهی ما توانستیم 11 طرح را در استان گلستان اجرایی کنیم یا در مرحله اجرا قرار دارد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: 2 بیمارستان تخصصی، چند کلینیک تخصصی و درمانگاه از مهم‌ترین این طرح‌هاست که در گنبدکاووس و حکیم جرجانی گرگان 2 بیمارستان تخصصی داریم و در آزادشهر، مینودشت، رامیان، علی‌آباد، کلینیک امام خمینی(ره) گرگان هم کلینیک و درمانگاه داریم که به بهره‌برداری رسیده‌اند.

نصرتی خاطرنشان کرد: درمانگاه  شهرستان‌های کلاله، آزادشهر و بندرگز هم در حال انجام مراحل کاری است و برای همه این طرح‌ها بیش از 160 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تاکید کرد: برای هر 100 تخت 60 میلیارد تومان بودجه نیاز است که با توجه به نیاز 3 هزارتختی این بودجه زیادی را می‌طلبد که 350 میلیارد تومان بودجه جدید نیاز دارند. 

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه بیش از 40 درصد مردم استان گلستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند افزود: در استان گلستان بیش از 743 هزار نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

تجلیل از پزشکان و داروسازان تامین اجتماعی استان گلستان

وی با اشاره به سرانه تخت بستری در استان افزود: سرانه تخت بستری در گلستان 4805 تخت است که ما 2 هزار تخت داریم و برای 2 هزارتخت باقیمانده نیز به ازای هر تخت 2 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که با تامین این اعتبار برای 12هزار نفر مستقیم و برای 45 هزار نفر غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود که می‌تواند 400 میلیارد تومان اعتبارات استان را افزایش ‌دهد.

وی درباره پرداختی بیمه‌ای به طرفین قرارداد هم گفت: براساس قرارداد بیش از یک‌هزار بیمارستان و 25مرکز و کلینیک طرف قرارداد ما هستند که در سال گذشته 25 میلیون مراجعه کننده داشته و با وجود اعتبار 36 میلیارد تومانی اما ما به این گروه‌ها بدهکار هستیم.

نصرتی تاکید کرد: بودجه 300میلیاردی برای مت در نظر گرفته شده است ولی دست دولت خالی است و دولت باید 130هزار میلیارد بپردازد تا بدهکار نباشیم اما تا پایان سال 97 پرداختتی‌ها به روز می‌شود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان گلستان همچنین از استخدام 160نفر در تامین  اجتماعی استان خبرداد و گفت: این افراد از طریق آزمون هماهنگ جذب شده‌اند و به زودی هم بیمارستان  تامین اجتماعی گنبدکاووس 43 نفر از طریق آزمون جذب می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه