English

فرماندار کاشان خبر داد:

برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان در کاشان

معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان از آمادگی کامل کاشان برای برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان خبر داد.

برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حمید رضا مومنیان با بیان اینکه یکی از بزرگترین افتخارات منطقه کاشان، حضور پر فیض سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) و وجود حرم مطهر آن حضرت است اظهار داشت: هر روزه بر شناخت و معرفت نسبت به آن حضرت در منطقه و کل کشور افزوده شده و این امامزاده عظیم الشان از جایگاه ویژه تری برخوردار می شود.

وی در اولین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان با اشاره به عنایت خاص مقام معظم رهبری(دامت برکات) به امامزاده حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) بیان کرد: ایشان نه تنها فرزند بلافصل امام معصوم بلکه از دانشمندان و علمای عصرخویش نیز بوده است که به دستور حضرت امام محمد باقر(ع) به این منطقه عزیمت کردند و از جایگاه ویژه ایی برخوردار و مورد عنایت همه اقشار جامعه نیز هستند و آستان مقدس این امامزاده باب معرفت و فَضایی برای ترویج معنویات در جامعه است .

فرماندار کاشان با یاد آوری برگزاری این مراسم در دو جمعه دوم و سوم مهرماه هر سال و با حضور بیش از نیم میلیون نفر از اقشار مختلف ایران و جهان در مشهد اردهال افزود: هر چه این مراسم با شکوه تر و در خور جایگاه این امامزاده واجب التعظیم انجام شود، شناخت بهتری از این حضرت به جامعه خواهیم داد.

رئیس ستاد هماهنگی برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان تاکید کرد: همه مسئولین با نگاه تخصصی، اقداماتی که قرار است برای منطقه، مردم و زائرین به خصوص در برگزاری مراسم روز قالیشویان ارائه دهند را با دقت مرور نموده و با داشتن نقشه راه و برنامه ریزی مشخص و با آمادگی کامل در مراسم حاضر شوند.

حمید رضا مومنیان به آمادگی کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد مراسم اشاره کرد و افزود: هر کمیته با تشکیل جلسات جداگانه و ارائه شرح وظایف به اعضا، آمادگی خود را در انجام برگزاری این مراسم معنوی و جهانی اعلام نموده‌ اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه