English

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قشم:

خلاقیت و نوآوری حلقه گمشده اوقات فراغت است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان قشم گفت: آنچه باید در برنامه ریزی و ساماندهی اوقات فراغت مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد، خلاقیت و نوآوری است.

خلاقیت و نوآوری حلقه گمشده اوقات فراغت است

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی غلامپور در جلسه کارگروه اوقات فراغت از اردوهای جهادی به عنوان یکی از طرح های موفق و قابل توجه نام برد و تفکیک وظایف و برنامه ریزی را در ساماندهی اوقات فراغت مهم ارزیابی کرد و گفت: در چند سال اخیر اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی این حوزه مشخص و این امر موجب اجرای نظامند برنامه ها شده است.

غلامپور اظهار کرد: رابطه مستقیمی بین جوان و توسعه وجود دارد و می توانیم  با برنامه ریزی صحیح و هذفمند از وقت و نیروی جوانان در جهت توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در ساماندهی اوقات فراغت علاوه بر نوجوان و جوان باید برنامه ریزی برای اوقات فراغت سالمند هم  به عنوان یک مرحله از زندگی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

 وی تصریح کرد: اعتقاد به برنامه، استفاده از صاحب‌نظران در برنامه ریزی و مدیران توانمند و دلسوز در اجرا می تواند نتایج چشم گیری را در حوزه اوقات فراغت بهمراه داشته باشد و در نقطه مقابل بی برنامگی و ضعف اجرایی به هدر رفت اوقات فراغت و ایجاد معضلات اجتماعی منجر خواهد شد.

معاون فرماندار قشم همچنین با گرامیداشت یاد و خاطر دلیر مردانی که 8 سال در سخت ترین شرایط از کیان اسلامی در مقابل متجاوزان بعثی دفاع کردند، گفت: عزت و افتخاری که مردان بی ادعای جبهه برای ما به یادگار گذاشتند بی بدیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه