English

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان خبر داد:

ابتدای سال ۹۷ نمایشگاه اصفهان به بهره‌برداری می رسد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت : امیدواریم در ابتدای سال 1397 پروژه بزرگ نمایشگاه بین المللی استان اصفهان به بهره‌برداری برسد.

ابتدای سال 97 نمایشگاه اصفهان به بهره‌برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان  ،محققیان در جمع اصحاب رسانه از پیشرفت 40 درصدی پروژه نمایشگاه اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه بهره‌برداری پروژه نمایشگاه به ابتدای سال آینده موکول شده است در صورت تأمین اعتبار کامل در زمان های مقرر، تنها هفت یا هشت درصد انحراف از برنامه تاکنون داشته ایم.

وی گفت: پروژه نمایشگاه به زمانی رسیده است که اگر از سوی سهامداران تأمین مالی نشود نابود خواهد شد.

وی افزود : اگر تأمین سرمایه به درستی انجام نشود خسارت زیادی به دنبال خواهد داشت و رقبا صنعت نمایشگاهی ما را خواهند ربود.

محققیان اظهار داشت : در پنج سال گذشته درمجموعه فعلی نمایشگاه 27 هزار مشارکت کننده داشته ایم.

وی افزود : برای تکمیل فاز اول نمایشگاه اصفهان 100 میلیارد تومان برآورد شده است که تاکنون 37 میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است.

محققیان اظهار داشت: همه‌ساله پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان یک نشست خبری برگزار می‌شد که امسال این نشست به دلیل برگزاری مجمع فوق‌العاده شرکت نمایشگاه‌ها با تأخیر برگزار شد.

وی بیان کرد: تفاوت مجمع امسال با سال گذشته این بود که تعدادی خرده‌سهام در آن وجود داشت ولی امسال اکثریت سهام شرکت به ۲ سهامدار بزرگ شهرداری با ۶۲ درصد سهام و اتاق بازرگانی با ۳۳ درصد سهام بودند و مابقی با درصد کمی در مجمع حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه سند چشم انداز 15 ساله این شرکت با توجه به سند چشم انداز 1404 کشور تدوین شده بود، گفت: تلاش کردیم تا نگاه سنتی در شرکت نمایشگاههای استان اصفهان را به یک نگاه فرآیند محور تبدیل کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه