English

رئیس شورای اسلامی شهررشت خواستار شد :

اجرایی شدن طرح جامع ترافیک رشت/ افزایش ایستگاههای اتوبوس در شهر

رئیس شورای اسلامی شهررشت گفت:تصویب طرح جامع حمل ونقل وترافیک رشت در شورای عالی از دستاوردهای خوب شورای شهر است وباید هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

اجرایی شدن طرح جامع ترافیک رشت/ افزایش ایستگاههای اتوبوس در شهر

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،  سید امیر حسین علوی افزود: بررسی طرح جامع حمل ونقل وترافیک رشت از دوران فعالیت شورای دوم رشت آغازشد .

وی بااشاره به اینکه معضل ترافیک رشت باید هر چه سریعتر برطرف شود تصریح کرد: طرح جامع ترافیک رشت بارها جهت تصویب به شورای عالی ارسال شد و در نهایت به تصویب رسید.

علوی تصویب طرح جامع ترافیک در رشت را گام نخست در رفع مشکلات ترافیکی دانست و بیان کرد: برای ادامه این مسیر نیازمند بررسیهای مجدد کارشناسانه ونگاهی عمیق به ترافیک رشت ومشکلات پیرامون آن هستیم.

وی با اذعان به اینکه بااجرایی شدن طرح جامع ترافیک شهروندان به وضوح مزایای آن رامشاهده خواهند کرد گفت: در برخی از مسیرهای  اصلی شهر در ساعاتی خاص از جمله حوالی ظهر شاهد اوج ترافیک هستیم و این مشکل باید چاره اندیشی شود.

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به مصوبه احداث ایستگاههای اتوبوس در رشت افزود:  وضعیت فعلی ایستگاههای اتوبوس نامناسب و در شان شهروندان نیست.

علوی بیان کرد: احداث بیش از یکصد ایستگاه اتوبوس مناسب و زیبا در نقاط مختلف رشت ضمن زیباسازی فضای شهری موجب رفاه حال شهروندان فهیم رشت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه