English

در پی موفقیت شرکت گاز استان اصفهان مطرح شد؛

گاز اصفهان مسیر تعالی را به درستی پیموده است

دبیر جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت گفت:با اشاره به موفقیت گاز اصفهان در سیزدهمین دوره ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران و نخستین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت کسب تندیس برنزین این جایزه نشان می دهد گاز اصفهان مسیر تعالی را به درستی پیموده است.

گاز اصفهان مسیر تعالی را به درستی پیموده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، اکبری در جلسه ای  با حضور دبیران ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در شرکت گاز استان اصفهان  افزود: دستیابی به جایزه سرآمدی یک دستاورد مهم برای صنعت نفت و گاز کشوراست و این افتخار آفرینی برای اولین بار در کشور از سوی شرکت گاز استان اصفهان برای این صنعت رقم خورده است.

وی بیان داشت: پس از ابلاغ نظام نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت و برگزاری این ارزیابی در چهار شرکت اصلی تابعه وزارت نفت، با توجه به اینکه شرکت ملی گاز ایران اصلی ترین حلقه ارتباطی وزارت نفت با مردم است و در این حوزه از جایگاه بالایی برخوردار می باشد.

دبیر جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت تصریح کرد ، برای برگزاری شایستۀ این جایزه اسنادی تدوین گردید که از آن جمله می‌توان به دستورالعمل فرآیند ارزیابی و راهنمای تشکیل تیم‌های ارزیابی اشاره کرد که توسط دبیرخانه این جایزه انجام گرفت.

علیرضا اکبری افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات و خدمت رسانی یک تخصص و دانش است، ‌این جلسه با هدف هم اندیشی و انتقال تجربیات برای حضور موفق تر در این جایزه است وما بدنبال شناسایی و انتخاب عملکرد های برتر و تعمیم آن در دیگر شرکت ها می باشیم.

همچنین، حمیدرضا ادیب‌نیا، دبیر جایزه سرآمدی در شرکت ملی گاز ایران ، با تاکید بر لزوم همراستایی و همسویی فعالیت ها، با سیاست‌های جایزه سرآمدی وزارت نفت گفت: این بازدید و هم اندیشی با هدف بهره گیری حداکثری از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شرکت های تابعه در خصوص این ارزیابی مهم است.

وی، ضمن مرور سوابق، تنوع، دستاوردها و زمینه های قابل بهبود ارزیابی های سازمانی رایج در شرکت ملی گاز ایران، متدولوژی ساماندهی ارزیابی‌های سازمانی، اقدامات صورت پذیرفته در این زمینه، زمان بندی برگزاری ارزیابی‌ها در سال 1396 و برنامه های آتی در این زمینه را تشریح و بر لزوم همراستایی و همسویی این فعالیت ها با سیاست‌های جایزه سرآمدی وزارت نفت تأکید کرد.

در ادامه مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: دستیابی به جایزه سرآمدی یک امر اتفاقی نبوده و این شرکت از یک آزمون بسیار سنگین موفق بیرون آمده ومصمم است در دوره بعدی نیز با رعایت الزامات تعالی و جایزه ملی کیفیت ضمن حفظ این جایگاه به رتبه بالاتری نیزدست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت کل استان معادل ۹۹٫۶ درصد خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند گفت: با توجه به این حجم گازرسانی و خدمات، نداشتن یک سیستم متعالی یک کمبود بزرگ محسوب می شود.

علوی افزود: برای تأمین گاز این میزان جمعیت بیش از یک میلیون و ۸ هزارعدد انشعاب نصب شده و ۲۶ هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری در سطح استان صورت پذیرفته است همچنین در حال حاضر ۹۲۹ ایستگاه تقلیل فشار وحفاظت از زنگ و ۱۵۶ ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است و با  بهره مندی ۱۰۳ شهر و ۱۳۳۸ روستا از نعمت گاز طبیعی، شمار مشترکین این استان  از مرز  یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک  گذشته است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه