English

با هدف سهولت در تردد؛

عملیات بهسازی کمربندی دکتر حسینی سنندج آغاز شد

سرپرست شهرداری سنندج از آغاز اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری کمربندی دکتر حسینی خبر داد و گفت: با 120 تن آسفالت قریب به یک هزار متر مربع از این کمربندی بهسازی شد.

عملیات بهسازی کمربندی دکتر حسینی سنندج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج ،به نقل ازروابط عمومی شهرداری سنندج ،علیرضا کاظمی، اظهار کرد: کمربندی دکتر حسینی واقع در ورودی سنندج همدان واقع شده و دارای طول 3800 متر و عرض 14 متری است.

وی افزود: کمربندی دکتر حسینی یکی از پرترددترین محورهای شهر سنندج بوده، که انواع خودروها بویژه ماشین آلات سنگین در این کمربندی تردد می‍کنند.

کمربندی دکترحسینی

سرپرست شهرداری سنندج عنوان کرد: شیب تند این کمربندی در برخی نقاط که در فصل زمستان عملیات نمک پاشی اجرا شده و همچنین تردد بالای وسایل نقلیه باعث فرسوده شدن و تخریب آسفالت در برخی از نقاط این کمربندی شده است.

وی بیان کرد: با هدف سهولت در تردد و جلوگیری از بروز حوادث عملیات بهسازی و لکه گیری کمربندی دکتر حسینی در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

کاظمی با بیان اینکه لاین برگشت این کمربندی مشکلی خاصی ندارد، گفت: عملیات برداشت آسفالت تخریبی این کمربندی به وسیله ورتکن انجام شد.

وی اعلام کرد: تاکنون قریب به یک هزار متر مربع از لاین رفت کمربندی دکتر حسینی با 120 تن آسفالت بهسازی و لکه گیری شد.

سرپرست شهرداری سنندج با بیان اینکه کمربندی دکتر حسینی نقش بسزایی در کاهش و روانسازی ترافیک سطح شهر دارد، یادآور شد: با اجرای  عملیات بهسازی کمربندی دکتر حسینی مشکل این کمربندی کاملا رفع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه