English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم:

امروز هم اولویت کار ما حفظ این اقتدار و پایداری در مجموعه جهاد است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم : جهاد از زمان تشکیل همیشه به عنوان یک نهاد قوی، توانمند و پیشرو در عرصه حضور داشته است و امروز هم اولویت کار ما حفظ این اقتدار و پایداری در مجموعه جهاد است.

امروز هم اولویت کار ما حفظ این اقتدار و پایداری در مجموعه جهاد است

به گزارش خبرگزاری موج از قم،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در جمع کانون بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: جهاد از زمان تشکیل همیشه به عنوان یک نهاد قوی، توانمند و پیشرو در عرصه حضور داشته است و امروز هم اولویت کار ما حفظ این اقتدار و پایداری در مجموعه جهاد است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای جهاد جزء بهترین نیروها هستند، افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان قم هیچ نیرویی را از خارج سازمان وارد نکرده است، چرا که این سازمان به عنوان یک سازمان تربیت کننده و صادر کننده نیرو به دیگر ادارات و نهادهای دولتی استان می باشد و امروز شاهد هستیم که تعداد زیادی از نیروهای بالارتبه استان و حتی کشور از نیروهای جهادی بوده اند.

محمد رضا طلایی با اشاره به اینکه جایگاه سازمان جهاد کشاورزی در استان قم یک جایگاه ایده آلی است، خاطر نشان کرد: با تکیه بر توان نیروهای سازمان اتفاقاتی را در بخش کشاورزی شاهد هستیم  که در تاریخ جهاد کشاورزی قم کم نظیر بوده است.

وی با بیان این مطلب که سازمان جهاد کشاورزی طی 3 سال گذشته جزء دستگاه های برتر استان انتخاب شده است، بیان داشت: سال گذشته سازمان جهاد کشاورزی استان قم به عنوان دستگاه برتر در بین سازمان های جهاد کشاورزی کشور انتخاب و توسط وزیر از این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه ثمرات و نتایج ایثارگری ها و اقدامات جهادی نیروهایی که امروز به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، در سطح روستاها قابل مشاهده است، گفت: امروز وظیفه ای که بر عهده جهاد گذاشته شده در حوزه تولید محصولات کشاورزی است که با تلاش مجموعه سازمان در این سنگر نیز موفقیت نسبی داشته و به عنوان دستگاه برتر در تولیدات کشاورزی در سطح کشور معرفی شدیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان قم فعال، فنی و رو به جلو است، گفت: استفاده از تجربیات پیشکسوتان و بازنشستگان جهاد کشاورزی که دارای تجربیات ارزشمندی هستند، همیشه به عنوان یک اولویت برای ما مطرح بوده و از نظرات آنان به عنوان چراغ راه خود استفاده می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی