English

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

۷۰ درصد واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی کهگیلویه و بویراحمد فاقد مجوز

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 70 درصد واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی کهگیلویه و بویراحمد فاقد مجوز لازم از اداره کل استاندارد هستند.

70 درصد واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی کهگیلویه و بویراحمد فاقد مجوز

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، پژمان نیک اقبالی صبح امروز در پنجمین نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هشدار معاون عمرانی استانداربه واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی مهلت استاندارد سازی این واحدها رو به اتمام است به نامطلوب بودن مصالح ساختمانی تولید استان اشاره کرد و گفت: در بازرسی‌های آینده واحدهای غیر استاندارد پلمپ می‌شوند.

وی همچنین از ارزیابی فنی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و افزود: این ارزیابی‌ها بر اساس شاخص‌های کیفی، تعدد پروژه‌ها و چگونگی قرارداد پیمان‌ها صورت می‌گیرد.

نیک اقبالی به رعایت برخی شاخص‌ها و رسیدن به میانگین کشوری در حوزه‌ی عمرانی اشاره کرد و با بیان اینکه به پایان سال مالی نزدیک شده‌ایم، از دستگاه‌ها خواست برای جذب این اعتبارات تلاش کنند.

 سهمگین، معاون فنی اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 70 درصد واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی استان فاقد مجوزهای لازم از اداره‌ی کل استاندارد هستند.

وی به بازدید از 33 پروژه‌ی عمرانی سی سخت اشاره کرد و افزود: از این تعداد کیفیت اجرای 29 پروژه خوب گزارش شده است.

کهزادی نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان رعایت طراحی در فضاهای باز از جمله پیاده روها را برای رعایت اهداف مبلمان شهری مورد تاکید قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه