English

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان خبر داد:

آماده باش آتش نشانی همزمان با بازگشایی مدارس

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان از آماده باش نیروهای سازمان آتش نشانی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

آماده باش آتش نشانی همزمان با بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، بهزاد بزرگزاد اظهارکرد: در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی سازمان آتش نشانی چتر ایمنی خود را گسترده تر از گذشته بر روی سطح شهر باز کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی های آتش نشانی به منظور تامین ایمنی دانش آموزان در حالت آماده باش هستند، افزود: در این راستا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در روز اول مهرماه خودروها و موتورسواران گشت آتش نشانی در سطح شهر مستقر می شوند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان عنوان کرد: همچنین نیروهای ایستگاه های آتش نشانی برای گوشزد کردن نکات ایمنی به دانش آموزان از «خانه به مدرسه» و از «مدرسه به خانه» به مدارس اعزام می شوند و به مربیان نیز گل اهدا می کنند .

بزرگزاد با اشاره به اینکه خانواده ها نیز در برابر امنیت  فرزندان خود مسئول هستند، گفت: اگر خانواده ای فرزند خود را به مدرسه می برد اول باید فرزند خود را سوارخودرو کند و زمانی که به مقصد رسیدند اول باید والدین از خودرو پیاده و بعد فرزند خود را پیاده و آن را راهی مدرسه کنند.

وی با ذکر نکات ایمنی ادامه داد: همچنین دانش آموزانی که از سرویس مدارس استفاده می کنند خانواده باید فرزند خود را سوار خودرو و بعد از آن نیز راننده سرویس باید از خودرو پیاده و دانش آموزان را به مدرسه رهسپار کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه در روز اول مهرماه همه باید فضای شادابی را برای دانش آموزان به وجود آورند، گفت: شهروندان در صبحگاه روز اول مهرماه چراغ های جلوی خودرو خود ر ا روشن نمایند تا دانش آموزان فضای جدیدی را در شهر تجربه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه