English

رابطه متقابل تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی توسط بانک ها با میزان اشتغال در خوزستان

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: تعطیلی و مصادر واحدها ی تولیدی و صنعتی توسط بانک ها میزان اشتغال استان را دچار مشکل کرده است.

رابطه متقابل تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی توسط بانک ها با میزان اشتغال در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در  طی جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با محوریت بررسی مشکلات بخش تولید، سرمایه گذاری و رفع موانع به میزبانی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان برگزار شد، رئیس مجمع نمایندگان استان در این نشست با اشاره به اینکه امروزه از لحاظ اقتصادی در خوزستان با مشکلات زیادی مواجه هستیم گفت: تعطیلی واحد های تولیدی و مصادره واحدها توسط بانک میزان اشتغال در استان را دچار مشکل کرده است.

 عباس پاپی زاده گفت: خوزستان به لحاظ پتانسیل بالایی که دارد از استان های مهم تولید انرژی به خصوص درحوزه کشاورزی و صنعت کشور است.

وی با اشاره به اینکه در واردات، صادرات و ترانزیت کالا بنادر ما بالای۵۴ میلیون تن ظرفیت دارند گفت: استان خوزستان نیازمند این است زیرساخت های مناسبی در حوزه راه، بزرگراه و راه آهن داشته باشد.

پراکندگی شهرک های صنعتی مانع خدمات و تجهیزات زیرساخت ها در خوزستان

در ادامه، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: در استان خوزستان 70 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که تعدد و پراکندگی این تعداد در سطح استان باعث بروز مشکلاتی در روند خدمات رسانی و تجهیز زیرساخت ها می شود، اگرچه قانون تصویب شده در رابطه با نحوه اداره امور شهرکها اجرایی و تاکنون 11 شهرک واگذار شده است اما به دلیل پایین بودن تعداد واحدهای صنعتی در برخی شهرکها این امر با موانعی مواجه است.

اخلاق محمدیان مشکلاتی همچون عدم تقاضا برای برخی شهرکها در استان و الزام ایجاد و توسعه زیرساخت ها بصورت یکسان در تمامی شهرکها حتی شهرکهایی که با استقبال سرمایه گذاران مواجه نیستند، مجوزهای زیست محیطی، روند فرساینده صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری، تعدد دستگاه های استعلام شونده را از جمله مشکلات و موانع شهرکهای صنعتی خوزستان اعلام نمود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه