English

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

نتیجه پیگیری تبعیض «مدیری که ۱۰ نفر از بستگانش را بکار گرفته»، به مردم خواهیم داد

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتیجه پیگیری تبعیض «مدیری که 10 نفر از بستگان خود را مشغول به کار کرده است»، را به مردم اطلاع خواهیم داد.

نتیجه پیگیری تبعیض «مدیری که 10 نفر از بستگانش را بکار گرفته»، به مردم خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تبعیض زمینه ارتکاب جرم در جامعه را افزایش می‌دهد، اظهار کرد: یکی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد حدود 10 نفر از بستگان خود را در اداره تحت امرش بکار گرفته است و در حق مردم جامعه تبعیض قائل شده است که با جدیت پیگیر تخلفات او هستیم.

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: نتیجه پیگیری تبعیض این مدیر را به مردم اطلاع خواهیم داد، چرا که چنین اقداماتی بیکاری را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه از محل کمک‌های مردمی 43 نفر زندانی جرائم غیرعمد در استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند، اظهار داشت: بعضی‌ها برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد قول‌ داده بودند،  گویا فراموش کرده‌اند که از آنها می‌خواهیم که به تعهدات خود عمل نمایند.

حجت‌الاسلام مزارعی با بیان اینکه برخی برای 5 میلیون تومان زندانی شده‌اند، گفت: این نشان دهنده فقر و بیکاری این افراد است که انتظار می‌رود دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی نیز در حل معضل بیکاری اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه