English

ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها در سال تحصیلی جدید / اخذمجوز ساخت تقاطع غیرهم سطح ملاسرا

جلسه شورای ترافیک شهرستان شفت با حضور نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها در سال تحصیلی جدید / اخذمجوز ساخت تقاطع غیرهم سطح ملاسرا

به گزارش خبرگزاری موج از شفت، محمدرضا محسنی  با اشاره به اینکه  نگاه به موضوع ترافیک باید کارشناسانه باشد افزود : راه یکی از شاخص های توسعه و از مهمترین زیرساخت های عمرانی و گردشگری محسوب می شود.

وی با بیان اینکه جلسات شورای ترافیک شفت در بخش های مرکزی و احمدسرگوراب این شهرستان به صورت مداوم برگزار و مصوبات آن پیگیری می شود افزود : جبران عقب ماندگی های عمرانی شهرستان شفت نیازمند نگاه ویژه مدیران ذیربط می باشد.

فرماندار شفت  با توجه به مجوز ساخت تقاطع غیرهم سطح ملاسرا توسط اداره کل راه و شهرسازی گیلان اخذ شده است افزود : فاز نخست پروژه ملاسرا-شفت-زنجان به طول 12 کیلومتر در حد زیرسازی 1.6 کیلومتری باقی مانده است و نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است.

وی با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده ای در بحران برف شهرستان شفت عملکرد مناسبی داشت افزود : روکش آسفالت ملاسرا-شفت نیازمند بازسازی است.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه بخشی از تصادفات جاده ای این شهرستان مربوط به نامناسب بودن راه های ارتباطی است افزود :  فرهنگ سازی در کاهش حوادث جاده ای موثر است.

محسنی بر تداوم ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها در سال تحصیلی جدید تاکید کرد و افزود : مناسب سازی و روشنایی مسیرهای رفت و آمد هیات های مذهبی در ماه محرم توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شفت پیگیری شود.

وی همچنین نصب دوربین های کنترل سرعت در محور شفت-سراوان را یکی از مطالبات شهرستان شفت برشمرد.

مدیرکل راهداری و حمل  و نقل جاده ای گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه راه های ارتباطی مراکز شهرستان ها به مرکز استان باید حداقل چهار خطه باشد افزود : مسیر ملاسرا-شفت در پروژه جاده ارتباطی این شهرستان به زنجان چهارخطه درنظرگرفته شده است.

نازک کار با بیان اینکه راه اتباطی ملاسرا-شفت-زنجان به صورت راه اصلی و در دوفاز طراحی شده است افزود : راه روستایی برای اتصال چندین استان به یکدیگر مناسب نیست .

وی به مشکلات زیست محیطی این پروژه نیز اشاره و تصریح کرد : موافقت ماده 215 که یکی از ملزومات آن مسایل زیست محیطی است در گذشته اخذ شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز با بیان اینکه دوربین های کنترل سرعت در کاهش تصادفات رانندگی موثر است افزود : 108 نقطه در این استان برای طرح آشکارسازی در اولویت قرار گرفته اند.

وی به سفر اخیر استاندار گیلان به شفت نیز اشاره کرد و افزود : در روکش آسفالت مسیر ملاسرا-شفت در حال پیگیری است .

نازک کار در پایان سخنان خود نیز افزود : تابلوهای ورودی شهرستان شفت در محورهای اصلی طراحی شده است و به زودی نصب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه