English

شروع اقدامات اجرایی ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی در پخش فرآورده های منطقه گیلان

پروژه ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی درشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اجرایی شد .

شروع اقدامات اجرایی ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی در پخش فرآورده های منطقه گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،  اولین دوره اجرای پروژه ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی،خود ارزیابی وتدوین نقشه راه توسط گروه مهندسین و ارزیابان مشاور شرکت ایتسن طی سه روز در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام می شود . 

 اولین روزازاجرای پروژه سه روزه ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی در قالب طرح توجیهی و آموزشی با حضور مدیرمنطقه،معاون مالی اداری ،روسای واحدهای ستادی و عملیاتی در سالن کنفرانس این شرکت  شروع شد . 

دومین روزازاجرای پروژه درقالب مصاحبه با روسای انبار نفت ، خدمات فنی ، عملیاتی ، HSE و بازدید از انبار و تاسیسات و ابنیه انبار نفت خواهد بود و نهایتاً بررسی اسناد و مدارک و جمع بندی ارزیابی روز سوم انجام خواهد گرفت .

معرفی پروژه مدیریت دارایی های فیزیکی و اهمیت آن ، دوره آموزشی آشنایی با مدیریت دارائی های فیزیکی up time ، توزیع پرسشنامه های خودارزیابی و تکمیل آنها ، مصاحبه با روسای واحدهای کلیدی و بررسی اسناد و مدارک مورد نیاز ارزیابی و درنهایت جمع بندی از سرفصلهای این پروژه در حال انجام است . 

اجرای این پروژه با هدف ، احیای ابزار و تجهیزات موجود، صرفه جوئی ارزی و اشتغال پایدار نیروهای شاغل انجام می گیرد که در نهایت اقتصاد مقاومتی نیز محقق خواهد شد .

گفتنی است؛  این ارزیابی با تایید وزارت نفت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و کلیه مناطق این شرکت در حال اجراست .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه