English

استاندار هرمزگان:

برای توسعه هرمزگان با محوریت اقتصاد مقاومتی برنامه خواهم داشت

استاندار هرمزگان گفت: در دوره جدید برای توسعه و پیشرفت هرمزگان با محوریت اقتصاد مقاومتی برنامه خواهم داشت چون هرمزگان استانی سرشار از استعداد است.

برای توسعه هرمزگان با محوریت اقتصاد مقاومتی برنامه خواهم داشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی استاندار جدید هرمزگان ضمن آرزوی سربلندی و توفیق برای رئیس جمهور و دولت، تصریح کرد: از اعتماد دکتر روحانی رئیس جمهور و دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم امانتی که تحویل گرفته‌ام را به خوبی و با توفیق فراوان تحویل دهم و جریان سازندگی و توسعه هرمزگان تداوم یابد.

استاندار هرمزگان افزود: در دولت یازدهم به عنوان خدمتگزار مردم در قزوین توفیقاتی داشتم و تجارب فراوانی در سنگر مسئولیت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرده‌ام.

همتی تصریح کرد: امیدوارم خداوند توفیق دهد در این شرایط خاص که مردم به دولت تدبیر و امید رای قاطع داده‌اند و رای 42 میلیونی در انتخابات اخیر پشتوانه عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران است، با تکریم مردم در جهت خدمت بیشتر گام برداریم.

وی گفت: در دوره جدید برای توسعه و پیشرفت هرمزگان با محوریت اقتصاد مقاومتی برنامه خواهیم داشت چون هرمزگان استانی سرشار از استعداد است و فرصت‌های این استان، نقش هرمزگان را به نقشی ملی تبدیل کرده است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: به‌زودی برنامه‌های کاری خود را در استان تبیین خواهم کرد تا با وحدت و همدلی فصل جدیدی از خدمت را در هرمزگان آغاز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه