English

حضور بیش از ۵ هزار نفر در برنامه جشن لبخند آب در شهرضا

ششمین برنامه از جنگ لبخند آب با حضور شهردار، فرماندار، اعضای شورای شهر و بیش از 5 هزار نفر از شهروندان در شهرضا برگزار شد.

حضور بیش از 5 هزار نفر در برنامه جشن لبخند آب در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، مدیر آبفا شهرضا با اشاره به هدف از برگزاری این برنامه در شهرضا گفت: به دلیل محدودیت شدید منابع آبی در تابستان سال جاری در شهرضا برای تأمین آب شرب مردم با چالش جدی روبرو شدیم که خوشبختانه با تدابیری که لحاظ گردید توانستیم آب شرب مردم را تأمین نماییم .

 محمد حسین صالح اظهار داشت : آنچه بسیارحائزاهمیت است این موضوع است که مردم باید با مصرف بهینه مسئولان را در توزیع عادلانه آب همراهی نمایند که این برنامه در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب برگزار شد.

وی افزود : برای عبور از بحران کم آبی باید موضوع مدیریت مصرف از سوی تمام بهره برداران از آب به خوبی رعایت شود به گونه ای که اگر مردم هنگام شستشو، استحمام، آبیاری فضای سبز و ... نکاتی را که از سوی مسئولین امر عنوان می شود را به خوبی رعایت کنند مطمئناً در تأمین آب شرب مردم با مشکل مواجه نخواهیم شد.

وی گفت :  در چندسال اخیر برنامه های متعددی از سوی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان پیرامون مصرف صحیح آب در دستور کار قرار گرفت که می توان در این راستا به برگزاری برنامه لبخند آب در شهرضا و دیگر شهرستانهای استان اشاره کرد که خوشبختانه برنامه لبخند آب با استفاده از ظرفیت هنرمندان با زبان طنز مردم را بسیار هنرمندانه به مصرف صحیح آب رهنمود می کنند که خوشبختانه با استقبال قابل توجه اقشار مختلف مردم روبرو شد.

در ادامه این برنامه شهردار شهرضا گفت: از مسئولان شرکت آبفا استان اصفهان و مدیریت آبفا شهرضا به لحاظ برگزاری جشن لبخند آب که با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان مردم را ترغیب به مصرف صحیح آب نمودند سپاسگزارم. مطمئناً فرهنگ سازی مصرف صحیح آب یکی از راههای حفاظت از منابع آبی است چرا که از هدررفت بیهوده آب جلوگیری می شود و شرکت آب و فاضلاب در این زمینه بسیار موفق عمل نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه