English

رحمانی فضلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛

نمایندگان هرمزگان با وزارت کشور هماهنگ تر از قبل هستند

وزیر کشور گفت: نمایندگان استان هماهنگی بسیار خوبی را با مجموعه وزارت کشور دارند و ما هیچ مشکلی در حوزه وزارت کشور با نمایندگان نداشتیم و الان نیز هماهنگ‌تر از قبل هستند.

نمایندگان هرمزگان با وزارت کشور هماهنگ تر از قبل هستند

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در سفر به استان هرمزگان که با هدف معارفه فریدون همتی به عنوان استاندار جدید هرمزگان انجام شد، در دیدار با آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه با اشاره به جابه‌جایی استاندار هرمزگان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های دولت تغییرها و جابه‌جایی در استانها آغاز شده است.

وی ادامه داد: برخی از استانداران با هدف تبادل تجربه به استانهای دیگر منتقل و برخی دیگر نیز به دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها انتقال می‌یابند.

وزیر کشور با بیان اینکه مجموعاً از عملکرد جادری استاندار سابق هرمزگان راضی هستیم، افزود: موفقیت‌های حاصله در دوران استانداری وی نتیجه هماهنگی‌های ایجاد شده در استان بوده است و از این امر می‌توان به اهمیت هماهنگی‌ها در بین عناصر و اقشار مختلف پی برد.

رحمانی‌فضلی یادآور شد: نمایندگان استان هماهنگی بسیار خوبی را با مجموعه وزارت کشور دارند و از این حیث از نمایندگان هرمزگان راضی هستیم.

وی افزود: فریدون همتی استاندار جدید هرمزگان نیز از جمله نیروهایی است که در عرصه اجرا و قانون‌گذاری درک مطلوبی از شرایط دارد و امیدواریم که وی نیز همانند جادری از حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان برخوردار باشد.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه بندرعباس نیز در ادامه افزود: با اختلاف نمی‌توان کاری را از پیش برد چرا که اختلاف چیزی جز دعوا و فشار بر پیکره مدیریتی ندارد.

وی در ادامه گفت: همانند گذشته به مدیریت اجرایی استان کمک خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه