English

تاکید برروابط تجاری فعالان اقتصادی اصفهان با براندنبورگ آلمان

در نشستی در اتاق بازرگانی اصفهان با حضور فعالان اقتصادی اصفهان و ایالت براندنبورگ آلمان، بر روابط تجاری دو طرف تاکید شد.

تاکید برروابط تجاری فعالان اقتصادی اصفهان با براندنبورگ  آلمان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، مدیرعامل شرکت توسعه تجاری براندنبورگ در نشست بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری گفت: براندنبورگ یکی از 16 ایالت کشور آلمان دارای طبیعت زیبا و آثار تاریخی بسیار شبیه به اصفهان است.

سباستین زویله Sebastian saule فعالیت شرکت های بزرگ بازرگانی و تجاری را در براندنبورگ را از ظرفیت های اقتصادی این ایالت بیان و بر برقراری روابط دوجانبه فعالان اقتصادی براندنبورگ با همتایان خود در اصفهان تاکید کرد.

وی گفت: در این نشست باحضور شرکت های تولید کننده از جمله تجهیزات ایمنی خودرو، ساخت انواع مخزن های نگهداری سوخت، نگهداری ریل های راه آهن، تجهیزات ایمنی و سلامت و تراش سی ان سی فعال در صنایع ساخت نیروگاه های بادی زمینه ایجاد همکاری های اقتصادی دوطرفه فراهم شده است.

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با بهره گیری از شبکه ای متشکل از بیش از دو هزار و 500شرکت عضو، به یکی از بزرگ ترین اتاق های بازرگانی خارجی آلمان و موسسه ای مهم در برقراری روابط تجاری میان ایران و آلمان تبدیل شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی