English

بهره برداری از پل هلایجان در ایذه با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پل هلایجان و جاده اطراف آن با اعتبار حدود 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید .

بهره برداری از پل هلایجان در ایذه با اعتباری حدود 10 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عباس پورسلان، گفت: پل هلایجان در ایذه با اعتبار حدود 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که با افتتاح پل و جاده‌های طرفین آن، سرعت ترافیک در این محور از 30کیلومتر بر ساعت به 90 کیلومتر افزایش یافت.

وی افزود: پل هلایجان به طول 80 متر و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل منابع ملی و استانی در محور ایذه به سمت باغملک به بهره‌برداری رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: جاده‌های طرفین این پل نیز امروز به طول حدود 1800متر و با اعتبار بیش از 6میلیارد تومان از منابع ملی و استانی افتتاح شد. همچنین زیرگذر گمیک به طول 33متر برای دسترسی خودرو‌های عبوری به این روستا نیز به بهره‌برداری رسید.

پورسلان گفت: این مقطع از مسیر ایذه – باغملک که پل هلایجان واقع شده است، یکی از نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان بود و تصادفات فراوانی را در آن شاهد بودیم اما خوشبختانه امروز با افتتاح این پروژه شاهد افزایش ضریب ایمنی آن هستیم.

وی بیان داشت: با افتتاح پل هلایجان، این بخش از محور ایذه – باغملک که یک نقطه حادثه‌خیز بود از نظر فنی کاملا ایمن شد و سرعت ترافیکی در آن نیز از 30 کیلومتر بر ساعت به 90کیلومتر بر ساعت افزایش یافت.

گفتنی است؛ با حضور استاندار خوزستان و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان پروژه پل هلایجان و جاده‌های طرفین آن در محور ایذه – باغملک امروز به بهره‌برداری رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه