English

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

تغییر در جدول زمان بندی پرداخت مستمری های تامین اجتماعی در گیلان

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان، از تغییر جدول زمان بندی پرداخت مستمری های تامین اجتماعی در گیلان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

تغییر در جدول زمان بندی پرداخت مستمری های تامین اجتماعی در گیلان

جمیل حق پرست امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج در رشت، با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال اجرایی شدن فاز پرداخت متمرکز مستمری ها به صورت یکسان از ستاد مرکزی ( تهران ) در یک سال گذشته، با هدف ساماندهی و تسریع در فرایند عملیات مربوط و ایجاد توازن در تامین منابع مبالغ چند صد میلیارد تومانی اعتبار روزانه جهت پرداخت در شعب بانک رفاه برای این مهم، جدول پرداخت مستمری ها به شرح ذیل تغییر کرده است.

وی حروف تاریخ پرداخت در هر ماه را چنین اعلام کرد: پرداخت حقوق به اسامی خانوادگی؛ «آ» در بیستم هر ماه، «ا» در بیست و یکم، «ب» در بیست و دوم، «پ – ث» بیست و سوم، «چ» بیست و چهارم، «ت - ج – ز» بیست و پنجم، «ر» بیست و ششم، «ح – ژ – ص - ض– ف –ق» بیست و هفتم، «خ – س- ط –ظ» بیست و هشتم هز ماه پرداخت می شود که براین اساس باقی حروف در روز بیست و نهم هرماه پرداخت می شود.

همچنین تمامی مستمری بگیرانی که از سایر بانک ها پرداخت آنها انجام می گیرد در روز بیست و نهم هرماه مستمری خود را دریافت خواهند نمود.

شایان ذکر است همکاران بازنشسته تامین اجتماعی طبق این جدول در سی ام هر ماه مستمری دریافت خواهند کرد.

حق پرست با بیان اینکه، حقوق ها از بیستم ماه جاری در حال پرداخت شدن است ادامه داد: در گیلان حدود 112 هزار مستمری بگیر داریم که ماهانه بیش از 160 میلیارد تومان مستمری می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه