English

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مقام اول استان کهگیلویه و بویراحمد در اعزام اردوی راهیان‌نور دانش آموزی

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در مرحله اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی مقام اول کشور را کسب کرد.

مقام اول استان کهگیلویه و بویراحمد در اعزام اردوی راهیان‌نور دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، علی آسوده در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور که در سالن ستاد کنگره سرداران و شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد درمرحله اول بخش اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی مقاوم اول کشور را کسب کرد.

سرهنگ آسوده رتبه عمومی استان در بخش‌های مختلف اردوهای راهیان نور را نهم کشوری اعلام کرد و افزود: در سال 95 بیش از 15 هزار نفر از کهگیلویه وبویراحمد به مناطق جنگی جنوب و شمال غرب اعزام شدند که از این تعداد 10 هزار نفر دانش آموزی، 2 هزار نفر در بخش دانشجویی و 3 هزار نفر هم در بخش عمومی بوده است و این در حالی است که سهیمه ابلاغی استان در این سال بیش از 9 هزار نفر اعلام شد.

وی با بیان اینکه امسال اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور از مهرماه آغاز می‌شود گفت: ایجاد فضای تبلیغی و اعزام مدیران مدارس به همراه دانش آموزان از جمله برنامه هایست که به منظور ساماندهی و بهره بری بیشتر از اردوهای راهیان در سالجاری اجرا می‌شود.

مسئول ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم فلسفه اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و افزود: راهکار موثر برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن نهادینه کردن فرنهگ شهید و شهادت در جامعه است.

سرهنگ نصیر زاده به نقش موثر و بسزای راویان در این اردوها اشاره کرد و افزود: راویان باید واقعیاتی از زندگی نامه، ایثارها، فداکاری‌ها و آرمانهای شهدا را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنند.

وی هدف گذاری درست، برنامه ریزی و مدیریت دقیق در اجرای برنامه رادوهای راهیان نور را مهم خواند و گفت: اگر این کارها به‌خوبی انجام بگیرد نتایج و دست آوردهای زیادی را برای پیشبرد اهداف در پی دارد.

در پایان این مراسم از 60 نفر از خادمان اردوهای راهیان نور در بخشهای مختلف از جمله راویان، روحانیون اعزامی به همراه کاروان‌ها و مدیران مدارس اعزامی به همراه دانش آموزان با اهدا لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه