English

مدیر کل فرودگاههای استان اصفهان خبر داد:

عملیات بازگشت حجاج به اصفهان پایان یافت

مدیر کل فرودگاههای استان اصفهان از پایان عملیات بازگشت حجاج استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری از دیروز شنبه خبر داد.

عملیات بازگشت حجاج به اصفهان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حسن امجدی  بیان کرد: عملیات بازگشت حجاج بیت اله الحرام در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان که از روز 15 شهریور ماه آغاز شده بود در ساعت 16 و 30 دقیقه روز جمعه 24 شهریور ماه 96 پایان یافت.

وی افزود: طی این عملیات ها 6 هزار و 365 زائر بیت الله الحرام از شهرهای جده و مدینه به استان اصفهان بازگشتند.

امجدی بیان کرد: این حجاج در قالب 44 کاروان با 24 پرواز در قالب 44 کاروان از استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از طریق فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به وطن بازگشتند.

مدیر کل فرودگاههای استان اصفهان با بیان اینکه اقدامات مورد نیاز برای اعزام و استقبال از زائرین از ماه های قبل شروع شده بود گفت : در این راستا علاوه بر بسیج کارکنان فرودگاه استان اصفهان در قالب میز خدمت و راهنمای مسافر در ترمینال پروازهای خارجی جهت خدمت رسانی به حجاج، با تشکیل کمیته حج با مشارکت تمامی سازمانهای و ارگانهای مرتبط از جمله پلیس فرودگاه،گذرنامه ، ناجا، اورژانس، قرنطینه،گمرک،حج و زیارت استان، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات اقدام شد.

وی با اعلام رضایت از روند اجرایی عملیات رفت و برگشت حجاج و قدردانی از کلیه عوامل دست اندرکار اضافه کرد :همه سازمانها در این مدت با آمادگی کامل و افزایش کارکنان در راستای تسریع در عملیات و خدمت رسانی مطلوب اقدام کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه