English

استاندار گلستان

اجرای طرح پیشرفت و آبادانی در استان گلستان

استاندار گلستان به طرح ۱۴ روستای بدون بیکار در استان اشاره کرد و گفت: طرح پیشرفت و آبادانی در ۳ دهستان و ۶۱ روستای استان گلستان اجرایی می‌شود.

اجرای طرح پیشرفت و آبادانی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج ، حسن صادقلو عصر امروز در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گلستان اظهار داشت: اجرای طرح پیشرفت و آبادانی در استان گلستان نیاز به نظام مهندسی حساس و فکورانه دارد.

وی تصریح کرد: باید همه جوانب در این قرارگاه رعایت شود و با توجه به اینکه تجربه‌های خوبی در این حوزه داریم و روحیه نهاد انقلابی سپاه نینوا گلستان، این پیشرفت و آبادانی در استان گلستان رقم می‌خورد.

استاندار گلستان افزود: با تمرکز همه امکانات در مکان‌هایی که محرومان هستند می‌خواهیم وارد شویم و نمونه آن را در سال 1394 شاهد بودیم و توفیقات خوبی از اجری طرح شهید شوشتری داشتیم.

صادقلو افزود: مردم هر اقدامی که دولت انجام می‌دهد به نام نظام و جمهوری اسلامی می‌دانند و قطعا خدمات سبب افزایش بیش از پیش اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی گفت: همه دستگاه‌ها وظیفه ذاتی برای محرومیت‌زدایی و آبادانی دارند و باید در این قرارگاه این وظایف را متمرکز کنیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: در ابتدای فعالیتم در استانداری گلستان تاکید کردم که به علت ملاحظات و موضوعات پشت صحنه به جایی رسیدیم که نمی‌توانیم پروژه را مبحثش را تمام کنیم.

صادقلو افزود: همه شهرهای ما از گاز برخوردار هستند و 95 درصد روستاهای ما نیز از نعمت گاز بهرمند هستند.

وی یادآور شد: یکپارچه‌سازی اقدام باید مورد توجه قرار گیرد و ما به دنبال تمرکز شدن در دهستان‌های مدنظر این قرارگاه هستیم تا توسعه و عمران ایجاد کنیم.

استاندار گلستان افزود: اگر از نظر کارشناسی یکپارچه‌سازی در اجرای طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در دهستان‌های مدنظر شکل نگیرد برخی انتقادات به وجود می‌آید.

صادقلو گفت: هرچه کارگروه‌ها در انجام پروژه‌های روستایی افزایش پیدا کند، کار و خدمات پیچیده‌تر و کارشکنی افزایش پیدا می‌کند و با این موضوع مخالف هستم که کاروگره مختلفی در این قرارگاه شکل بگیرد.

وی تاکید کرد:  35 تا 55 درصد  اقدامات در روستاهای جامع هدف طرح شهید شوشتری، در 14 منطقه مدنظر در استان انجام شده است.

طرح 14 روستای بدون بیکار

استاندار گلستان به طرح 14 روستای بدون بیکار اشاره کرد و گفت: می توان به موضوع اشتغال در 61 روستا مورد هدف این قرارگاه توجه شود و باید در اجرای طرح‌ها و پروژه ها به درآمد پایدار 3 دهستان و 61 روستای مد نظر کار شود.

وی تاکید کرد: با ایجاد درآمد پایدار بسیاری از مشکلات و زیر ساخت‌های روستاها حل می‌شود و نیاز است به شکل کارگروهی به آن پرداخته شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: با دانش بومی و توجه به شرکت‌های دانش بنیان و فناوری می‌توانیم به درآمد پایدار در روستا دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه