English

برای ساماندهی گلزار شهید دارایی مطرح شد

درخواست مادر شهید دیشموکی از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

مادر شهید «جبار دارایی» از مسوولان در خواست کرده است که برای ساماندهی گلزار این شهید چاره‌ای بیندیشند.

درخواست مادر شهید دیشموکی از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

به گزارش خبرگزاری موج از دیشموک، گلزار شهید جبار دارایی در منطقه «پس چات» روستای مورخانی از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه همچنان ساماندهی نشده و راه ارتباطی منتهی به گلزار این شهید نامناسب بوده و زیبنده شهید و شهدا نیست.

بنیاد شهید گلزار فرزند شهیدم را ساماندهی کند

نوریجان وکیلی پرور مادر شهید جبار دارایی در گفت‌وگویی با بیان اینکه، تنها خواسته‌ی من از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ ساماندهی گلزار فرزند شهیدم است تصریح کرد: انتظار دارم اداره راه نسبت به تسهیل راه ارتباطی منتهی به گلزار فرزند شهیدم، اقدام کنند.

شهید دارایی (4)

مادر شهید دارایی اذعان کرد: همه امیدم به مسئولان است که گلزار فرزند شهیدم را سرو سامان دهند و مسیر ارتباطی مناسبی را برای گلزار، ترتیب دهند.

انتظار اهالی روستای پس چات مورخانی از مسوولان

منصور صادقی مهر از اهالی روستای پس چات مورخانی در این رابطه اظهار کرد: وضعیت محوطه و گلزار شهید دارایی وضعیت نامناسبی دارد.

وی بیان کرد: ۵ الی ۶ خانوار خانوارهای مستقر در این منطقه و در جوار گلزار شهید دارایی؛ در طول سال به ویژه فصل زمستان با مشکلات فراوانی از جمله وضعیت نامطلوب راه ارتباطی روبرو هستند.

 

صادقی مهر تصریح کرد: دغدغه اساسی ما ساماندهی گلزار شهید دارایی و مرتفع کردن مسیر منتهی به این گلزار شهید است.

وی بیان کرد: از مسئولان متولی انتظار می‌رود در جهت تسهیل راه ارتباطی این گلزار و سامندهی گلزار شهید داریی، اهتمام جدی ورزند.

بنا بر این گزارش، شهید دارایی در سال ۱۳۴۵ در روستای «ده قاضی» در خانواده ای مذهبی وکم درآمد چشم به جهان گشود از همان دوران نوجوانی به کارگری و کشاورزی پرداخت اگر چه سواد نداشت اما تمام موضوعات انقلاب را خوب درک می‌کرد وآنها را قبول داشت وموج صداقت وبرادری در وجود او نمایان بود.

شهید دارایی (1)

در ابتدای جوانی راهی خدمت سربازی شد وپس از گذشت ۲ ماه از خدمت سربازی‌اش در جبهه «سومار» درتاریخ ۲ خرداد ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید دارایی (2)

گزارش و عکس از وحید آهنگ

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه