English

یادداشت | مهرداد فلسفی

دولت دوازدهم از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد رضایت داشت

دولت دوازدهم با ارتقاء استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد که از عملکرد او راضی است.

دولت دوازدهم از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد رضایت داشت

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، مهرداد فلسفی از فعالان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در باره عملکرد خادمی استاندار پیشین این استان نوشت؛ ۹ روز دیگر یعنی ۳ مهرماه مصادف است با چهارمین سال معرفی خادمی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد. کمتر کسی فکرش را می‌کرد که یک استاندار بومی و کمتر شناخته شده بتواند تا این اندازه در این استان عمر داشته باشد ولی او نه تنها چهار سال عمر کرد که پایان مدیریتش در ساختمان قدیمی استانداری در فلکه استانداری سابق همزمان شد با یک ارتقا از سوی دولت و انتصاب به عنوان استاندار استان لرستان.

یقیناً این ارتقاء به خوبی بیانگر عملکرد او و نمره خوبی است که دولت به خادمی داده است. دولتی‌ها بیش از دیگران می‌دانند که امکانات و اعتبارات خادمی در مسیر مدیریت و توسعه استان چه اندازه بوده است و متناسب با آن هم به این نتیجه رسیده‌اند که این استاندار موفق بوده است.

در دوران خادمی یکی از تاریخی‌ترین استقبال‌ها از رئیس جمهور صورت گرفت و هم چنین در همین دوران بود که در انتخابات رقابتی دوزادهم ریاست جمهوری حسن روحانی موفق شد در استان رأی بیشتری از روحانی کسب کند.

البته در کنار موفقیت‌های خادمی انتقادات زیادی هم به او جود داشت از جمله ابقاء برخی مدیران مانده از دولت قبل و استفاده از برخی مدیران ضعیف که هزینه‌های زیادی برای او به وجود آوردند و این مدیران هنوز هم عامل بیشترین دلخوری‌ها و انتقادات از خادمی هستند.

خادمی چند روز دیگر کارش را در استانداری لرستان آغاز خواهد کرد. او اولین مدیر کهگیلویه و بویراحمدی نیست که به لرستان می‌رود ولی اولین کسی است که این جایگاه را در لرستان به دست می‌آورد. لرستان یکی از پایلوت‌های مهم گردشگری و اقتصادی کشور است و خادمی این فرصت را دارد تا از نیروی انسانی استان نیز حمایت کند و با رایزنی در لرستان و جلب حمایت سیاسیون و نمایندگان آن استان از برخی از نیروهای هم استانی و توانا استفاده نماید.

«تکنوکرات آرام و متدین» عنوانی است که پیش‌تر برخی رسانه‌ها به خادمی دادند و بی شک این عنوان برازنده خادمی است. او نشان داد می‌توان اصلاح طلب بود اما تعامل و همکاری با سایر نیروها و گروه‌ها را نیز در برنامه داشت و می‌توان بدون از هیاهو و غوغا سالاری نیز کار کرد.

خادمی تعامل خوبی هم با رسانه‌های استان داشت اگر چه روابط عمومی استانداری در چهار سال گذشته عملکرد قابل دفاعی نداشت اما نوع تعامل خادمی با خبرنگاران و شخصیت آرامش سبب شده بود رسانه‌ها و حتی خبرنگاران اصولگرا روابط خوبی با او داشته باشند.

همان اندازه که رسانه‌ها از خادمی راضی و با او تعامل داشتند، جوانان فعال سیاسی استان از او دلخور هستند و بسیار متوقع بودند که خادمی در جذب آن‌ها راهکاری بیندیشد ولی محدودیت‌های قانونی و عدم همکاری برخی مدیران باعث عدم توفیق خادمی در این مورد شد.

برای سید موسی خادمی که ساعاتی است که دیگر باید به او لقب سابق داد ارزوی موفقیت و سربلندی را خواهیم داشت و امیدواریم چهار سال دیگر در چنین روزی وی را در کسوتی بالاتر و بالاتر ببینیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه