English

موج گزارش می‌دهد

حاشیه‌های مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد/ از قهر اصلاح‌طلبان تا سنگ‌تمام وزیر برای استاندارانش

مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد در حالی با حضور وزیر کشور برگزار شد که اصلاح‌طلبان به این جلسه نیامده بودند.

حاشیه‌های مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد/ از قهر اصلاح‌طلبان تا سنگ‌تمام وزیر برای استاندارانش

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور در یاسوج مرکز این استان برگزار شد.

همزمان با ورود رحمانی فضلی وزیر کشور به فرودگاه یاسوج وی مورد استقبال مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس، معاونین استانداری، رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز استان، فرمانده سپاه فتح، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرمانداران شهرستان‌های استان و جمعی از مدیران قرار گرفت.

عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ و زارعی نماینده بویراحمد و دنا در یاسوج منتظر حضور وزیر کشور و استاندار جدید بودند، اما غلامرضا تاجگردون همراه با وزیر کشور از تهران به یاسوج آمد.

photo_2017-09-16_03-08-22

همانگونه که تاجگردون گفته بود، او با احمدی دوستی 15 ساله دارد و برای انتخابش به عنوان استاندار با برخی از سیاسیون و سید باقر موسوی جهان آباد مشورت کرد.

برخی می‌گفتند که  آمدن تاجگردون با وزیر کشور از تهران و نیامدن او در کنار مدیران استان برای خوش‌آمدگویی به رحمانی فضلی خود از حرکت‌های سیاسی تاجگردون است و در واقع او پاتکی به دو نماینده دیگر و سایر سیاسون زده است.

اگر چه تاکنون اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد سکوت کرده‌اند و بیانیه روز گذشته آنان چندان هم تأثیر نداشت، اما هیچ کدام از اصلاح طلبان معروف استان برای استقبال از وزیر کشور به فرودگاه یاسوج نیامده بودند.

البته آنها به سالن کنعانی جایی که استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد هم نیامدند، به جزء محمود منطقیان چهره معروف اصلاح طلب دیگر سیاسیون اصلاح طلب به این جلسه معارفه نیامدند.

photo_2017-09-16_03-08-26

حتی سید رضا توفیقی رئیس ستاد حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به این جلسه نیامده بود، حال یا او را دعوت کردند نیامد و یا اینکه هم دعوت نشده بود. به نظر می‌رسد، رضاتوفیقی به دوستان اصلاح‌طلبش وفادار ماند.

زمزمه‌هایی هم مبنی بر نادیده گرفتن اصلاح‌طلبان استان شنیده می‌شد.

به گزارش کبنا، غلامرضا مزارعی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: خادمی با عملکرد و رفتارش محبوب عموم مردم شد.

در ادامه غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا احمدی را فردی معتدل و خوش‌فکر دانست و گفت: وجود او کمکی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد است.

زارعی گفت: بخش مهمی از دستاوردها به دلیل همکاری و هماهنگی مسؤولان ارشد اجرایی و نمایندگان بوده و با استاندار سابق همدلی خوبی داشتیم که فهم و زبان مشترکی را در استان ایجاد کرد.

photo_2017-09-16_03-08-28

این نماینده مجلس اظهار امیدواری کرد که چهار سال آینده، سال‌های درخشان برای استان خواهد بود و با پرهیز از هرگونه اختلاف راه مقدس خدمت‌گذاری را در استان ادامه می‌دهیم.

زارعی تصریح کرد: این رویکرد معتدل خدمت‌گذاری در چهار سال آینده در استان ادامه خواهد داشت و احمدی هم فردی متعادل و خوش‌فکر برای کمک به توسعه استان است.

وی گفت: احمدی خدمات خوبی در دوره نمایندگی در ایلام داشته که باید از این ظرفیت برای توسعه استان با همدلی و هماهنگی بیشتر داشته باشیم و اگر ناهماهنگی باشد بیش از همه مردم ضرر خواهند کرد و مطمئنیم که آینده استان روشن است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید دارای تجارب ارزنده‌ای بوده و یک ظرفیت خوب برای توسعه استان است و امیدوارم همه با وحدت و برادری به استاندار جدید کمک کنند و هرگونه حاشیه‌سازی سبب ضرر مردم می‌شود، افزود: با حضور احمدعلی احمدی راه توسعه استان هموار بوده و امیدواریم برخی دنبال حاشیه‌سازی نباشند.

استاندار پیشین استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: حاشیه‌سازی و التهاب‌های کاذب را در استان با مقدم کردن متن بر حاشیه‌ها کاهش دادیم.

او در پایان هم گریه کرد و هم شعری خواند.

خادمی با گریه این شعر را خواند؛

هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد/ هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد

هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی/ هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد

در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار/ هر که ما را رنج دارد، راحتش بسیار باد

حاضرین و مدیران او را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

در ادامه رحمانی فضلی وزیر کشور نیز از خادمی استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و او را فردی صبور دانست و گفت: همانطوری که مسوولان گفته است او عملکرد خوبی داشت و امیدوارم با توجه به گزارش عملکردی که خادمی داده است خودش هم از درون از عملکردش رضایت داشته باشد.

فضلی گفت: خادمی با همدلی و وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد را به خوبی مدیریت کرد.

وزیر کشور ادامه داد: آقای احمدی نیز استانداردهای لازم را برای استاندار شدن داشت و او از نیروهای انقلاب و زجرکشیده است.

در ادامه با دادن حکمی با امضاء وزیر کشور، علی محمد احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد شد.

احمدی نیز گفت: دل کندن از تهران یک مقدار برایم سخت بود، اما وقتی به استان آمدم احساس کردم به خانه خود بازگشتم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نا آشنا با زاگرس بزرگ و بزرگان و فرهیختگان و مفاخر و فرزندان این استان پر افتخار کهگیلویه و بویراحمد نیستم و با نخبگان حوزه‌های مختلف این استان آشنایی دارم.

احمدی بیان کرد: از این فرصت خدمت در نظام و اعتماد دولت استفاده و سعی می‌کنم رضایت خالق و مردم را به دست آورم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای توسعه استان راهی جز جذب سرمایه‌گذاری نداریم که امیدوارم با مشارکت مردم و بخش خصوصی و همکاری مدیران بتوانیم به افق پیش‌بینی شده در کمترین زمان ممکن برسیم و با بهره گیری از تمام فرصت ها و سلایق تمام توانم را برای رشد و توسعه استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد به کار می‌گیرم.

به گزارش موج، سید موسی خادمی با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار استان لرستان منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه