English

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان خبر داد؛

کمک ۵۵۰ میلیون تومانی مردم نوعدوست گیلان در جشن عاطفه ها/برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها نوزده مهرماه امسال در گیلان

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان میزان کمک های مردمی در جشن عاطفه ها را تشریح کرد.

کمک 550 میلیون تومانی مردم نوعدوست گیلان در جشن عاطفه ها/برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها نوزده مهرماه امسال در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدرضا جواد زاده، با قدردانی از مشارکت و حضور گسترده مردم استان در جشن عاطفه ها گفت: مردم نوع دوست و نیکوکار گیلان امسال در مرحله اول جشن عاطفه ها مبلغ 550 میلیون تومان در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند .

جوادزاده با بیان اینکه امسال در جشن عاطفه ها هشتاد پایگاه کمیته امداد کمک های مردمی را جمع آوری کرد، افزود: کمک های مردم شامل  180 میلیون تومان  به صورت نقدی و مبلغ 370 میلیون تومان هم در قالب کمک غیر نقدی بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود یازده هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند افزود: سه میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای تامین سبد تحصیلی این دانش آموزان لازم است که امیدواریم تمام این مبلغ با کمک خیران و مردم نیکوکار استان تامین شود.  

 جوادزاده با ابراز امیدواری از اینکه با کمک های بیش از پیش مردم و خیران بتوانیم تا قبل از بازگشایی مدارس سبد تحصیلی دانش آموزان  بی بضاعت را تامین کنیم، گفت: سبد تحصیلی هر دانش آموز مبلغ 300 هزار تومان برآورد شده است.

 سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها نوزده مهرماه سال جاری در سطح مدارس سراسر استان برگزار می شود، یادآور شد: دانش آموزان کمک های خود را در قالب 300 هزار پاکت نیکوکاری توزیع شده در سطح مدارس به همنوعان خود اهداء می کنند و کمک های جمع آوری شده به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه