English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد؛

اولویت شهردار رشت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری باشد/ نگاه حمایتی شورای رشت به ورزش

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اولویت شهردار رشت پرداخت حقوق و مزایای معوقه پرسنل شهرداری رشت و سازمان های تابعه باشد.

 اولویت شهردار رشت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری باشد/ نگاه حمایتی شورای رشت به ورزش

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سید امیر حسین علوی با اعلام این مطلب اظهار کرد: حدود دو ماه است که پرسنل شهرداری رشت حقوق خود را دریافت نکرده اند و در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه گذران زندگی برایشان بسیار مشکل است.

وی با اشاره به مطالبات شهرداری رشت تصریح کرد: شهرداری رشت مطالبات بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی دارد و برای رفع مشکلات مالی فعلی باید نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

علوی با اذعان به اینکه تاخیر در پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری توجیه ناپذیر است گفت: این مشکل هر چه سریعتر باید برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: پرسنل شهرداری رشت از توانمندیهای فراوانی برخوردار هستند و باید از پتانسیل های خود در جهت دریافت مطالبات شهرداری رشت استفاده کنند.

علوی با تاکید بر پیگیری واحد حقوقی و مالی شهرداری  به مبحث مطالبات گفت: بخش از مطالبات شهرداری رشت مربوط به دستگاههای دولتی است و امیدوارم به منظور ایجاد رفاه شهروندی و توسعه همه جانبه رشت سازمانهای مربوطه همکاریهای لازم را داشته باشند.

وی در خصوص لایحه کمک به دو تیم فوتبال داماش و سپیدرود رشت اظهار کرد:حمایت از تیم های داماش و سپیدرود همواره از اهداف شورا و شهرداری رشت بوده است.

رئیس شورای اسلامی رشت بیان کرد: در سال جاری به منظور حمایت از هیئت های ورزشی شهر ۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و با توجه به وضعیت مالی شهرداری رشت در صورت موافقت با مبالغ اعلام شده در لوایح کمک مالی به دو تیم سپیدرود و داماش رشت منابع مالی لازم برای دیگر هیئت ها باقی نخواهد ماند.

علوی با اذعان به اینکه نگاه حمایتی شورای شهر معطوف به تمامی هیئت های ورزشی شهر می باشد گفت: قهرمانان ورزش های رزمی و... در رشت نیز همواره برای شهر افتخار آفرینی می کنند و باید از نگاه حمایتی شورا بهره مند شوند.

وی در خصوص نگاه حمایتی شورا نسبت به هیئت های ورزشی تصریح کرد: اعضای شورای رشت منتخب اقشار مختلف شهر از جمله ورزشکاران نیز هستند و در این راستا باید نسبت به آنان نیز نگاه حمایتی داشته باشد.

علوی افزود: یقینا نادیده گرفتن مباحث حمایتی نسبت به هیئت های ورزشی موجب عقب ماندگی آنان خواهد شد و حمایت شورای رشت از آنان توسعه و گرایش جوانان شهر به ورزش را فراهم خواهد نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت در کنار اولویت های فعالیتی خود باید به مقوله ورزش نیز بپردازد گفت: حمایت از هیئت های ورزشی و ورزشکاران موجب توسعه و گرایش جوانان به ورزش  و مصون ماندن آنان از ناهنجاری های جامعه شامل اعتیاد و... خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی