English

با حضوررئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور؛

محصولات منحصر به فرد جی ال ایکس در اصفهان رونمایی شد

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور در حاشیه رونمایی از محصول جدید شرکت ارتباط گویا همراه اروند با برند GLX به اجرایی شدن طرح رجیستر موبایل از 28 مهرماه امسال اشاره کرد .

محصولات منحصر به فرد جی ال ایکس در اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، در آیین رونمایی از محصولات شرکت جی ال ایکس مسئولان  این شرکت از دو محصول مینی گوشی٢۶٩٠ و گوشی سریBجی ال ایکس در اصفهان رونمایی کردند . این مراسم با حضور مدیر فروش و نمایندگی ، معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان روسای صنف و اتحادیه صنف تلفن همراه اصفهان،جمعی از فروشندگان محصولات برند جی ال ایکس و….برگزار شد. مدیر فروش شرکت جی ال ایکس از انجمن خیریه توانخواهان آسوده ماوی برای حضور در این آیین رونمایی و اجرای موسیقی زیبا تشکر کرد و خواستار مشارکت و حمایت همه مردم از انجمن خیریه توانخواهان آسوده ماوی شد.

مهدی بهوندی در ابتدا با اشاره به تاریخچه تاسیس شرکت جی ال ایکس در منطقه  آزاده اروند در خرمشهر گفت : این شرکت از روزهای آغازین فعالیت خود را در خونین شهر با مونتاژ و تولید تلفن همراه شروع کرد و علیرغم داشتن مشکلات متعدد توانست که وضعیت خود را در بازار کنونی تثبت کند و با قدرت بیشتری به صحنه رقابت با محصولات مشابه خارجی وارد شود .

مدیر فروش شرکت جی ال ایکس به خصوصیات منحصر به فرد دو محصول رونمایی شده در این مراسم  اینگونه اشاره کرد و گفت : مینی گوشی ٢۶٩٠  محصولی بسیار سبک  و مناسب برای افرادی است که از گوشی های دست و پاگیر خسته شده اند این گوشی قابلیت پوشش همزمان دو سیم کارت ، ضبط صدا ، دوربین و قابلیت کانکت شدن بلوتوثی را دارد .

وی در ادامه در مورد قابلیت های ویژه گوشی سری  B جی ال ایکس  گفت : این محصول خاص یک گوشی عملگرا بوده ، مقاوم در برابر آب چراغ قوه بسیار قوی برای استفاده در مشاغل سخت و همچنین می تواند در مواقع خاص مانند پاوربانک عمل کند ، این گوشی منحصر به فرد می تواند به عنوان واکی تاکی عمل کند که به همین منظور 6 کانال در آن تعبیه شده که همزمان 10 کاربر می توانند تا برد 3 کیلومتر از آن استفاده کنند و تداخلی در عملکرد آنان پیش نمی آید از خصوصیات مهم این محصول می توان به باطری بسیار قوی آن اشاره کرد که در صورت برقراری ارتباط فقط تلفنی تا 10 روز نیاز به شارژ ندارد و در صورت استفاده از تمام امکانات گوشی باطری آن تا 48 ساعت جوابگوی نیاز مشتری می باشد  چرا که باطری آن 6000 میلی آمپر است و با همت تلاشگران این مجموعه قصد داریم آن را به 20000 میلی آمپر ارتقا ببخشیم

بهوندی با بیان این نکته که محصولات برندجی ال ایکس به کشورهای عراق،حوزه خلیج فارس،افغانستان،پاکستان و…صادر می شود گفت : استان اصفهان قطب بزرگ ودرعین حال حساس تلفن همراه درکشور است و هر برندی اگر در اصفهان موفق باشد در کل کشور نیز موفق خواهد شد به همین منظور در  استان اصفهان شرکت فرا تجارت به عنوان نماینده انحصاری برند محصولات جی ال ایکس معرفی شده تا در صورت بروز مشکل برای مشتریان عزیز مرجع رسیدگی معتبری برای این عزیزان وجود داشته باشد چرا که ما سعی داریم خدمات پس از فروش را بیش از گذشته احیاکنیم

مدیر فروش شرکت جی ال ایکس در ادامه با بیان این نکته که تکنولوژی بعضی از قطعات تلفن همراه در کشور نبوده وازحیطه کاری ما خارج است گفت : با این وجود ما ۵٠درصد تولیدیک تلفن همراه را در داخل انجام میدهیم و از همکاری با شرکت های دانش بنیان داخلی استقبال می کنیم حتی اگر قیمت محصولات آنها از مشابه خارجی بیشتر باشد چرا که حمایت ما از این شرکت ها باعث می شود هم زمینه اشتغال در کشور فراهم آید هم در مواقع تحریم با مشکل تأمین قطعات مواجه نباشیم .

وی در ادامه افزود : گوشی تلفن همراه آریاشرکت جی ال ایکس را دارای مشخصات فنی خوبی دانست وآن را پرچم داره امروزگوشی های جی ال ایکس برشمرد همچنین شرکت جی ال ایکس از سال ٩١ تولیدتبلت رانیز آغاز و امروز ماهیانه ٢تا٣مدل تبلت را وارد بازارمی کند با استقبال خوبی هم همراه شد .

مدیرفروش شرکت جی ال ایکس گفت:درشرکت جی ال ایکس همزمان برای ٣٠٠تا۴٠٠نفراشتغال گرایی ایجاد شده ودر صورت حمایت از تولیدات این شرکت را اشتغال گرایی بیشتری ایجادخواهدشد وی همچنین فرشید حضوربخش را به عنوان نماینده انحصاریه شرکت جی ال ایکس دراستان اصفهان معرفی کرد.

در ادامه ونماینده ی اتحادیه های تلفن همراه سراسر کشور گفت : اجرای طرح ریجستری از ٢٨مهرماه سال جاری همزمان درسراسرکشور اجرایی خواهد شد و گوشی های فعال غیرقانونی شناسایی ودرطی مدت زمانی قطع خواهد شد اما هیچ اتفاقی برای مصرف کنندگان نمی افتد.

محمدمهدی غفوریان افزود : ارگان با نفوذی در کشور وجود دارد که مانع اجرای طرح ریجستری موبایل می شوند چرا که منافع مسلم آنان به خطر خواهد افتاد .

وی افزود: رجیستر درحقیقت احرازصلاحیت تجهیزات ارتباطی می باشد که شماره سریال تلفن هایی که به صورت قانونی وارد کشور شددر این شبکه ثبت شده و بجز آن هیچ گوشی در کشور آنتن نخواهد داشت.

رییس کمیته ی تخصصی تلفن همراه کشور گفت :این طرح در بسیاری از کشورها برای حمایت از تولید کننده و مصرف کننده داخلی در تمامی زمینه ها اجرا می شود با اجرای این طرح بسیاریی از مشکلات مرتفع خواهد شد و ا ین به نفع اصناف ومردم است البته اتحادیه های معروف  مکلف شده اند تا آموزش های لازم را سپری وریجستررابه اعضای تحت پوشش اطلاع رسانی نمایند تا برای مصرف کنندگان و فروشندگان کالاها جای هیچ ابهامی باقی نماند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه