English

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دولت یازدهم ۱۱۳۶ میلیارد ریال هزینه فضای آموزشی کرده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هزار و 136 میلیارد ریال توسط دولت یازدهم در استان هزینه مدرسه سازی شده است.

دولت یازدهم 1136 میلیارد ریال هزینه فضای آموزشی کرده است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی در جمع خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: 250 میلیارد ریال فضای آموزشی هم اکنون توسط خیرین مدرسه ساز در استان در حال اجرا می‌باشد.

معاون عمرانی استانداری تصریح کرد: خیرین در چهار سال گذشته بیش از 200 میلیارد ریال مدرسه را در قالب تعهدات خود در جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز، تحویل آموزش و پرورش استان داده‌اند.

وی افزود: در این مدت همچنین افزون بر 25 میلیارد ریال مدرسه پیش ساخته توسط خیرین تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

نیک اقبالی با بیان اینکه، مجموع تعهد خیرین در جشنواره سال 92 کمتر از 23 میلیارد ریال بود، تصریح کرد: خیرین در طول سه جشنواره از سال 93 تا 96 افزون بر 600 میلیارد ریال برای ساخت فضاهای آموزشی در استان تعهد کردند.

به گفته معاون عمرانی، هزار و 136 میلیارد ریال برای توسعه، تجهیز و نوسازی زیرساخت‌های فضاهای آموزشی در چهار سال گذشته توسط دولت یازدهم  در این استان هزینه شده است.

نیک اقبالی گفت: این اعتبار برای ساخت، تجهیز و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس، ساخت نمازخانه‌های مدارس، فضاهای ورزشی و اصلاح انشعاب‌های آب، برق و گاز هزینه شده است.

نیک اقبالی یادآور شد: 201 مدرسه با 602 کلاس درس در دولت تدبیر و امید در این استان ساخته شده است.

وی، اعتبار هزینه شده برای ساخت این تعداد مدرسه را 760 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: این تعداد مدرسه بیش از 87 هزار متر مربع مساحت دارد.

نیک اقبالی از استاندارد سازی وسایل گرمایشی 314 مدرسه در قالب یکهزار و 800 کلاس درس مناطق مختلف استان با 141 میلیارد ریال اعتبار در دولت تدبیر و امید اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی