English

امام جمعه اصفهان کشتار مسلمانان میانمار را به شدت محکوم کرد

امام جمعه اصفهان در نماز جمعه امروز این شهر کشتار مسلمانان میانمار را به شدت محکوم کرد و گفت : این کشتار ناشی از بی بصیرتی سران این کشور است.

امام جمعه اصفهان کشتار مسلمانان میانمار را به شدت محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری موج آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان با اشاره به کشتار مسلمانان در میانمار و سکوت سازمان های بین المللی در برابر این فاجعه، اظهار داشت: این کشتار ناشی از عدم بصیرت سردمداران آن کشور است وگرنه آنها در برابر کشته شدن این تعداد انسان حتما عقلی هم برای اظهار نظر دارند اما سکوت کرده اند چراکه آرزوی صهیونیست ها نابودی همه مسلمانان است.

وی افزود: این روزها سالروز قتل عام فلسطینیان نیز هست و باید گفت همه این نقشه ها به نوعی به رژیم صهیونیستی و خواسته آنها برای از بین بردن نسل مسلمانان نشات می گیرد.

امام جمعه اصفهان بصیرت را یکی از نشانه های عاقل برشمرد و گفت: در روایات رشادت ها و ویژگی های بسیاری برای حضرت عباس (ع) نقل شده است اما یکی از مهمترین خصایص ایشان بصیرت حضرت بود که شخصیت ایشان را در طول تاریخ برجسته ساخته است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن ماه محرم نیز اشاره کرد و افزود: در ماه محرم عزاداری ها باید به گونه ای باشد که از اصل دور نشویم و خرافه در بین مردم ترویج نشود.

طباطبائی نژاد تصریح کرد: ما مخالفتی برای گریه برای امام حسین (ع) نداریم اما باید ابتدا درس های عاشورا و نهضت امام برای مردم تشریح شود و جامعه آگاهی پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه روضه خواندن برای امام حسین (ع) عبادت به شمار می رود، اضافه کرد: ساختارهایی که به اشتباه در این راه و برای عزاداری امام بنیان گذاشته شده است، نیاز به اصلاح دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه